زمان انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ -

معاون فرماندار نور :

حضور افاغنه غیرمجاز در مازندران و توسعه و توزیع فقر در بین کارگرهای محلی

معاون فرماندار نور حضور افاغنه غیرمجاز در مازندران از نظر اقتصادی را توسعه و توزیع فقر در بین کارگرهای محلی دانست.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ جلسه ستاد ساماندهی امور اتباع خارجی شهرستان نور در دفتر معاون فرماندار نور با حضور روسای دستگاههای مسئول این مهم برگزارشد.

سعید یزدانی در این جلسه گفت : با توجه به شرایط اقتصادی موجود ، وجود افاغنه غیرمجاز در مازندران بخصوص غرب استان نه تنها فرصت نیست بلکه  تهدید نیز محسوب می شود زیرا بخش اعظمی از سرمایه ها و فرصتهای شغلی که دولت  برای ایجاد اشتغال بوجود می آورد در اختیار بیگانه قرار می گیرد.

 

وی در ادامه افزود : در شرایطی که کشور ما با کمبود نقدینگی مواجه است و بخش اعظمی از نقدینگی باید برای چرخه تولید، رفاه ، آسایش و اقتصاد جامعه صرف شود؛ از کشور خارج می شود و این یکی دیگر از تهدیدات حضور افاغنه غیرمجاز در کشور می باشد.
معاون فرماندار نور  تصریح کرد: افاغنه غیرمجاز در غرب مازندران باید به عنوان بزرگترین تهدید اقتصادی برای مازندران محسوب شوند زیرا با حداقل ها قابل خریداری هستند و علاوه بر تهدیدات در حوزه سیاسی امنیتی ، بعضاً شاهدیم که کارهایی همچون چوپانی، حفاری های غیرمجاز، کارهای ساختمانی را نیز به عهده دارند .
این مسئول بر ناامن کردن منطقه برای حضور اتباع بیگانه غیرمجاز توسط نیروی انتظامی ، اداره کارو دیگر دستگاههای زیربط تاکید کرد و افزود : اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی باید پاسخگو باشد که تاکنون با چند پیمانکار برخورد کرده و نتیجه  آن چه بوده است ؟
یزدانی گفت : ادامه حضور افاغنه غیرمجاز در مازندران  از نظر اقتصادی، توسعه و توزیع فقر در بین کارگرهای محلی است .
وی از نیروی انتظامی خواستار اجرای مانور ضربتی در این خصوص شد .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو