زمان انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ -

به نظر می رسد دوران گریزمان در اتلتیکو تمام شده

اریک اولات، مدیر برنامه های سابق آنتوان گریزمان، معتقد است که شرایط فعلی این ستاره فرانسوی نشان می دهد که به پایان دوران حضورش در اتلتیکو مادرید نزدیک شده است.

سرای نور؛در تابستان گذشته شایعات زیادی در مورد جدایی گریزمان از اتلتیکو مادرید منتشر شد و گفته می شد منچستریونایتد به دنبال به خدمت گرفتن اوست؛ اما با توجه به محرومیت اتلتیکو از حضور در بازار نقل و انتقالات، او ترجیح داد در این باشگاه بماند و حتی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

اما او در این فصل نتوانست در فرم همیشگی ظاهر شود و اولات این موضوع را نشانه ای برای پایان دوران حضور این بازیکن در اتلتیکو می داند.

او به اکیپ گفت:” این شرایط پیچیده ای برای گریزمان است؛ اما به نظر می رسد این پایان دوران حضور او در اتلتیکو است.

من او را خیلی خوب می شناسم و هنوز خیلی به هم نزدیک هستیم. دیدن اینکه او در بیشتر هفته های فصل جاری در این سطح بوده، نشان می دهد چیزی درست نیست.

مطمئنا او می تواند نظرش را تغییر بدهد و هیچ چیز در فوتبال قطعی نیست؛ اما به نظر می رسد این فصل پایانی او در اتلتیکو است.”

نمایش های ضعیف گریزمان در این فصل باعث شد تا هواداران اتلتیکو او را در دربی مادرید هو کنند و اولات تایید کرد که این مسئله می تواند روی تصمیم او برای جدایی از این باشگاه تاثیر بگذارد:

” او بسیار احساسی است و مطمئنم این مسئله را به سختی می پذیرد. او بازیکنی است که با تمام وجود بازی می کند و قصد فریب دادن کسی را ندارد؛ حتی اگر در روز بدش باشد. رفتار هواداران او را اذیت خواهد کرد؛ حتی اگر خودش چیز دیگری بگوید.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو