زمان انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ -

بارسا با این سبک خسته کننده تا کجا پیش می رود؟

بارسلونای والورده تیمی متفاوت تر از همه فصول گذشته است. این بارسلونا به وضوح زیبا بازی نمی کند.

سرای نور؛بارسا شب گذشته به یک تساوی در زمین یوونتوس نیاز داشت تا راهی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود و در نهایت به آن نیز دست یافت. در طول بازی، موقعیت های صد در صدی بارسلونا بسیار اندک بودند و مطابق بسیاری از بازی های این فصل، درخشش تراشتگن و مدافعان بارسا در نتیجه گیری این تیم نقش بسیار مهمی ایفا کردند.

 

 

 

 

رسانه های اسپانیایی و حتی نشریات نزدیک به باشگاه بارسلونا، ضمن تمجید از نتیجه گیری فوق العاده بارسا در این فصل، بر این نکته هم تاکید کرده اند که بلوگرانا با والورده به تدریج از اصل و فلسفه خود فاصله می گیرد. انتقادی که فصل گذشته به لوئیس انریکه وارد می شد؛ در حالی که تیم او بسیار زیباتر و جذاب تر از بارسای فعلی بازی می کرد. نمی توان نقش نبود نیمار را در این زمینه بزرگنمایی کرد. مشکل نمایش های خسته کننده بارسا فراتر از نیمار است.

 

 

 

 

مانو کاره نیو از کادنا سر در مورد بارسلونا می نویسد:« اگر بارسای انریکه اینچنین بازی می کرد، چه بلایی سر او می آوردیم؟ بدون شک بارسا در فاز دفاعی، تیمی متحد و منسجم است ولی متقاعد کننده بازی نمی کند. اینکه بارسا کی و چه زمانی اشتباه خواهد کرد، مشخص نیست ولی این حس را دارم که به زودی این اتفاق می افتد. نمی دانم تا کجا این سبک بازی و صرفا نتیجه گیری می تواند هواداران بارسا را راضی کرده و پوششی باشد برای این بازی های ملال آور.»

 

فرانسس آگیلار، کارشناس معروف نشریه موندودپورتیوو نیز تساوی شب گذشته بارسا را هرچند راضی کننده می داند؛ ولی اعتقاد دارد که بارسا با این سبک بازی و با این مجموعه، کار دشواری در مقطع پایانی فصل خواهد داشت و نیاز به خرید یکی دو بازیکن در زمستان و بازنگری والورده در تاکتیک هایش ضروری به نظر می رسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو