زمان انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ -

خرید بلیت‌های دیدار فردا توسط باشگاه پدیده

باشگاه پدیده خراسان تمامی بلیط‌های دیدار فردای خود برابر نفت تهران را خریداری کرد و تماشای این بازی برای مشهدی‌ها رایگان شد.

سرای نور؛مجتبی سرآسیایی قائم‌مقام باشگاه پدیده خراسان با تاکید بر اهمیت دیدار پدیده و نفت تهران که فردا جمعه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می‌شود، اظهار کرد: هواداران باشگاه پدیده از اهمیت بالای دیدار فردای ما مطلع هستند و مطمئنا در کنار تیم محبوب خود حضور خواهندداشت. بازیکنان مصدوم و محروم زیادی داریم و بیش از همیشه به حضور هواداران که یار دوازدهم ما هستند، نیاز داریم.

سرآسیایی تاکید کرد: با توجه به این حساسیت بالا، طی هماهنگی‌های صورت‌گرفته میان کانون هواداران باشگاه پدیده خراسان با هیات فوتبال خراسان رضوی، قرار بر این شد که باشگاه پدیده هزینه بلیت‌های دیدار فردا را تقبل کند تا هواداران بدون پرداخت هزینه‌ای بتوانند به راحتی وارد ورزشگاه شوند. ‌کانون هواداران به عنوان پل میان هواداران و باشگاه در این راستا نقشی موثر را ایفا کرده است.

وی افزود: هوادارانی که فردا به ورزشگاه بیایند، بلیطشان توسط کانون هواداران باشگاه پدیده خراسان تهیه می‌شود.

سرآسیایی تصریح کرد: همچنین اتوبوس‌هایی از اقصی‌نقاط شهر نیز در نظر گرفته‌شده تا رفت‌و‌آمد هواداران به راحتی صورت پذیرد.

به گزارش سایت پدیده، اتوبوس‌ها از ۸ نقطه شهر هواداران را به ورزشگاه ثامن می‌آورند. ضمن اینکه اتوبوس‌ها برای مسیر بازگشت هم حضور خواهندداشت تا هواداران پدیده با مشکلی برای برگشت نیز مواجه نشوند.

میدان تختی، فلکه پارک، ملک‌الشعرای ۱۷ (باشگاه پدیده)، انتهای صیاد شیرازی، شهید رجایی (سه راهی امیرآباد)، دو راهی طرقبه و شاندیز، طلاب (پایانه مقدم) و رسالت ۳۹ مکان‌هایی هستند که برای حرکت اتوبوس‌ها در نظر گرفته‌شده‌اند.

به جز اتوبوس‌های فلکه پارک که ساعت ۱۳:۱۵ و باشگاه پدیده که ساعت ۱۲:۴۵ به سمت ورزشگاه حرکت می‌کنند، حرکت از الباقی مسیرها ساعت۱۳ انجام خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو