زمان انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ -

جریمه‌ای برای شجاعی در نظر نگرفتیم

در پی بیانیه ای که باشگاه یونانی پیرامون جنجال های ستاره ایرانی منتشر کرد رئیس باشگاه پانیونیوس هم به این اتفاقات واکنش نشان داد.

سرای نور؛در پی جنجال ها و اخباری که پیرامون درگیری میان مسعود شجاعی و اکونومو مدافع پانیونیوس رقم خورد باشگاه یونانی در بیانیه ای هر گونه اخراج از سوی باشگاه را تکذیب کرد و مدعی شد مشکلات درون اردویی در این تیم همچون اختلافات درون خانواده حل و فصل خواهد شد.

پیرو این اتفاقات کریستوس داراس رئیس باشگاه پانیونیوس در گفتگو با سایت “لیبریو ۱۰۷٫۴” به تنش های اخیر در اردوی این تیم واکنش نشان داد و گفت:«در هر گروه و مجموعه ای ممکن است این گونه تنش ها و اختلافات وجود داشته باشد؛ اما ما به قدری باتجربه هستیم که به تمام آنها غلبه کنیم. این موضوع تمام شده است و همان طور که دیدید باشگاه در بیانیه اخیر خود موضع رسمی را اعلام کرد».

 

او ادامه داد:«نه مسعود شجاعی نه اکونومو به خاطر این اتفاق از سوی باشگاه جریمه و مجازات نشده اند؛ اما تصمیم گرفتیم برای بازیابی روحی و روانی و بازگرداندن آرامش به آنها، مدتی برای شان استراحت در نظر بگیریم تا دوباره به شرایط آرمانی خود بازگردند».

با این تفاسیر دوری مسعود شجاعی از ترکیب پانیونیوس در لیگ یونان قطعی است، به خصوص در بازی حساس این هفته مقابل پائوک که از اهمیت خاصی برای طرفداران این تیم برخوردار بوده و برد در آن می تواند مانع ورود پانیونیوس به بحرانی جدی شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو