زمان انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ -

بادامکی: گربه سیاه سرخابی ها نیستیم

مهاجم سیاه‌جامگان از رفتار تماشاگران مشهدی در بازی مقابل استقلال متعجب است و می‌گوید چنین چیزی در هیچ کجای ایران ندیده‌‌ و نمی‌داند چه باید بگوید، فقط امیدوار است دیگر چنین چیزی را در مشهد شاهد نباشد.

سرای نور؛حسین بادامکی که از رفتار ناشایست هواداران مشهدی بعد از بازی با استقلال گلایه کرده بود در این خصوص به ورزش سه می‌گوید: بعد از تعویضم تماشاگران حاضر در وی‌آی‌پی خوب با من برخورد نکردند و واقعا از این رفتار آنها متحیرم. نمی‌دانم چطور می‌شود هواداران یک تیم در شهر خودشان آن هم در جایگاه ویژه به بازیکنانشان به راحتی توهین می‌کنند؟! این اتفاقی است که فقط در مشهد آن را شاهد هستیم و در هیچ کجای ایران چنین چیزی دیده نمی‌شود.

وی افزود: آنها اگر خوددارتر رفتار کنند و اعتراضشان را به نحوی دیگر بیان کنند، فکر نمی‌کنم اتفاق بدی رخ دهد! تعجب می‌کنم چطور اینقدر راحت بلیت وی‌آی‌پی در اختیار چنین اشخاصی قرار می‌گیرد، آن وقت ما اگر بخواهیم بلیت ساده برای آشنایمان تهیه کنیم نمی‌شود. امیدوارم بعد از این چنین رفتاری را از هواداران شاهد نباشیم و مسئولین مشهدی این موضوع را کنترل کنند.

او در پاسخ به سوالی که سیاه‌جامگان در دو دیدارشان مقابل سرخابی‌ها عملکرد خوبی داشتند و فکر نمی‌کند این موضوع تیم‌های بزرگ لیگ را برای مقابله با آنها نگران کند و لقب گربه سیاه را به آنها بدهند می‌گوید: گربه سیاه، نه بعید می‌دانم. ما فقط تلاش می‌کنیم در همه بازی‌هایمان امتیاز بگیریم؛ فرقی نمی‌کند آن تیم جز بهترین‌های لیگ باشد یا پایین جدولی. در بازی با استقلال آن هم باتوجه به شرایط این دیدار و نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کرده بودیم، فکر نمی‌کنم خیلی برتر از حریف بودیم. خیلی تحت فشار بودیم و بچه‌ها تمام تلاششان را کردند که گلی از حریف دریافت نکنیم؛ از طرفی به دلیل بازی خانگی ما محکوم به نتیجه‌گیری در این مسابقه بودیم و باید شرایط روحی روانی‌مان را حتی با یک امتیاز بهبود می‌بخشیدیم.

بادامکی افزود: در بازی با پرسپولیس بهتر بودیم؛ اما در این دیدار اعتماد به نفس لازم را نداشتیم و حالا عملکرد کل تیم را زیرسوال نمی‌برم و از خودم می‌گویم که اصلا خوب بازی نکردم و موقعیت‌هایی که داشتم را نتوانستم به خوبی استفاده کنم.

مهاجم سیاه‌جامگان اضافه کرد: ما دیگر فرصتی نداریم و بازی‌های سختی پیش رویمان است و باید از فرصت‌های اندکمان بهترین بهره را ببریم تا نیم فصل اول را به خوبی بگذرانیم و در نیم فصل دوم با تغییراتی که کادرفنی ایجاد خواهد کرد شرایط را بهبود ببخشیم و دیگر گزینه سقوط نباشیم.

او در خصوص فشردگی بازی‌های روزهای پایانی نیم فصل اول خاطرنشان می‌کند: برای تیم‌هایی که بازیکنان کمتری دارند سخت است و برنامه‌ریزی‌هایشان دچار مشکل خواهد شد. اما به نظرم باید حواس‌جمع و بدون استرس این هفته‌ها را پشت سر گذاشت. کوچکترین اشتباه و غفلت تیم‌ها را دچار بحران نتیجه‌گیری خواهد کرد که امیدوارم همه به خوبی این روزهای پرفشار را پشت سر بگذرانند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو