زمان انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ -

گزینه‌های جانشینی بائوزا در تیم ملی عربستان

فدراسیون فوتبال عربستان در تلاش است تا خیلی زود جانشین سرمربی اخراجی خود را معرفی کند.

سرای نور؛باوئزا سرمربی تیم ملی عربستان زمان زیادی برای موفقیت در تیم ملی عربستان در اختیار نداشت و خیلی زود با تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور کنار گذاشته شد تا دوباره انتخاب جانشین برای این تیم در فاصله کمتر از ۷ ماه تا جام جهانی خبرساز شود.

با جدایی این سرمربی سرشناس آرژانتینی، گزینه های مختلفی به عنوان جانشین او مطرح شدند. سایت عرب زبان ارم نیوز در گزارشی به بررسی گزینه های جانشینی نیمکت عربستان در جام جهانی پرداخته است. رامون دیاز سرمربی موفق الهلال عربستان یکی از گزینه هایی است که شانس زیادی برای حضور روی نیمکت این تیم دارد. به ویژه آنکه دیاز چندی قبل با هواداران الهلال نیز مشکلاتی را پیدا کرده بود و با برگزاری فینال لیگ قهرمانان گمانه زنی های زیادی پیرامون جدایی او به گوش می رسد.

برت فن مارویک سرمربی هلندی که توانست تیم ملی عربستان را به جام جهانی برساند و سپس از هدایت این تیم کنار رفت، گزینه بعدی هدایت تیم ملی عربستان است. این مربی سرشناس به دلیل اختلاف نظر با مسئولان این کشور از سمت خود کنار رفت؛ اما روند بد نتایج عربستان باعث شده تا مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور با عقب نشینی در مواضع خود باز هم برای استخدام این سرمربی علاقه مند شوند.

کارلو آنچلوتی سرمربی سرشناس فوتبال اروپا دیگر گزینه عربستانی ها محسوب می شود. آنچلوتی خیلی زود در شروع فصل از هدایت بایرن مونیخ کنار رفت و این روزها شایعاتی پیرامون حضور او در تیم ملی ایتالیا به گوش می رسد.

گئورگی هاجی ستاره سر شناس رومانی در اواخر دهه ۹۰ میلادی دیگر گزینه ای است که سابقه سرمربی گری در لیگ عربستان را در کارنامه خود دارد و روزهای قبل شایعاتی مبنی بر پیشنهاد شگفت انگیز فدراسیون فوتبال عربستان به او شنیده شد.

رینالدو رویدا سرمربی فلامینگو برزیل دیگر گزینه ای است که این سایت عرب زبان او را در لیست نامزدهای حضور روی نیمکت عربستان نام برده است. سرمربیان آمریکای جنوبی بارها در فوتبال کشورهای حاشیه خلیج فارس حاضر شدند؛ اما بعید به نظر می رسد این سرمربی برزیلی که هم اکنون مشغول به کار است این پیشنهاد را قبول کند.

عربستان تنها تیم حاضر در جام جهانی است که هنوز سرمربی خود را نشناخته و به همین دلیل مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور باید هر چه سریعتر سرمربی جدید این تیم را انتخاب کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو