زمان انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ -

آشتی کمالوند و آبادانی‌ها تکمیل می شود؟

کسب پیروزی در دیدار با سپاهان می تواند آشتی کمالوند با هواداران صنعت نفت را تکمیل کند.

سرای نور؛رفتار برخی از هواداران آبادانی اتفاقی بود که به عنوان علت استعفای فراز کمالوند از سوی او اعلام شد. سرمربی صنعت نفت بعد از دیدار با پیکان و کسب تساوی در شهر قدس، با اعلام استعفای خود گفت که دیگر تحمل فحاشی به بازیکنان را ندارد و ترجیح می دهد بر خلاف میل باطنی اش از صنعت نفت جدا شود.

این جدایی البته با وساطت مسئولان این باشگاه و هیات فوتبال آبادان خیلی طولانی نشد و کمالوند بعد از نزدیک به یک هفته غیبت باز هم به آبادان بازگشت تا صنعت نفت را برای دیدار با سپاهان آماده کند.

نفت آبادان در دو دیدار قبلی خود برابر پیکان و گسترش فولاد تنها یک امتیاز کسب کرده و آخرین پیروزی آنها در خانه در دیدار با نفت تهران بوده است و حالا یک پیروزی در دیدار با تیم اوج گرفته سپاهان اتفاقی است که می تواند آشتی کمالوند و آبادانی ها در هفته های پایانی نیم فصل لیگ را کامل کند.

زرد پوشان آبادانی با یک بازی کمتر و ۱۴ امتیاز در میانه های جدول قرار دارند و با حضور کمالوند در لیگ برتر به ثبات دست یافته اند و به نظر می رسد کسب رتبه ای تک رقمی در پایان نیم فصل می تواند کمالوند را دوباره به مرد محبوب هواداران تبدیل کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو