زمان انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ -

اجرای برنامه های گوناگون سپاه ناحیه نور در سه روز نخست از هفته بسیج+تصاویر

سپاه ناحیه نور، در سه روز نخست از آغاز هفته بسیج ، اقدامات گوناگونی را در سطح شهر و روستاهای شهرستان نور به انجام رسانده است.

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛ از سوی سپاه ناحیه نور به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج تاکنون برنامه های مختلفی صورت گرفته که از جمله مهمترین این اقدامات می توان به رژه موتوری به مناسبت هفته بسیج و به همت بسیجیان در شهر نور و افتتاح خانه محروم با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی جهت محرومیت زدایی و رفع مشکلات قشر مستضعف اشاره کرد.
همچنین بمناسبت پیروزی جبهه مقاومت در ابتدای کوچه ی شهید مدافع حرم علی جمشیدی ایستگاه صلواتی برپا شد و فرمانده سپاه ناحیه نور به همراه اعضای ستاد هفته بسیج با خانواده این شهید جهت تبریک بمناسبت پیروزی رزمندگان و مدافعان حرم بر داعشیان پست، دیدار کردند.
همایش ریحانه های بهشتی با موضوع عفاف و حجاب از سوی پایگاه مقاومت حضرت خدیجه(س) رویان و برگزاری جشنواره ورزشی در سالن ورزشی ۹ دی با حضور مدیر تربیت بدنی پایگاه و بسیجیان حضرت قائم(عج) نور از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج بوده است.
یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در سومین روز از هفته بسیج ، برگزاری یادواره شهدای حوزه ای با محوریت شهدای شاخص سال و شهدای مدافع حرم شهرستان با سخنرانی مادرشهید رادمهر با حضور فرمانده سپاه ناحیه نور ،حوزه مقاومت حضرت زینب چمستان و پایگاه حضرت فاطمه و بسیجیان پایگاه بوده است.
در ادامه ، سرهنگ اسدی، فرمانده سپاه ناحیه نور با خانواده سردار شهید انشایی و نیزجانشین فرمانده سپاه ، سرهنگ قلی پور با خانواده شهیدان حسین یوسفی و هادی واثقی بهمراه پایگاه حضرت قائم (عج) نیما نور دیدار کردند.
فضاسازی های ارزشی بمناسبت هفته بسیج در سطح شهر و روستاها توسط پایگاههای مقاومت، آموزش نظامی در حلقات صالحین پایگاه سوده ایزدشهر و نیز دیدار با امام جمعه ایزدشهر حجت الاسلام حاجی زاده و بازدید از میدان تیر توسط فرماندهی سپاه را می توان از دیگر برنامه های انجام شده عنوان کرد.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو