زمان انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ -

مهربان با گلرها مهربان نیست!

فوتبال مشهد در فصل جدیدی از معرفی پدیده ها به لیگ برتر به سر می برد.

سرای نور؛ مشهد پس از وقفه ای طولانی، در فصول اخیر در سطح اول فوتبال کشور حضور داشته است. حضوری که البته تاکنون چندان تاثیرگذار نبوده و تیم های کاملاً خصوصی مشهد، با تحمل شرایط سخت و پیچیده ای که دارند، مجبور بودند تا در سه فصل گذشته بیشتر به فکر بقا در لیگ برتر باشند تا حضور در جمع مدعیان. اما پدیده فصل ۹۷-۹۶ می خواهد این تابو را بشکند و در پایان لیگ هفدهم پتانسیل بالای فوتبال شرق کشور را نشان دهد.

در این راه امید پدیده ای ها و فوتبال مشهد به درخشش جوان های بومی این تیم است که در فصل جاری خوش درخشیده اند. نفراتی مثل حسین مهربان، سینا زامهران، عبداله حسینی، مرتضی منصوری و بقیه که در روزهای سخت و در غیبت بازیکنان سرشناس و باتجربه ای چون خانزاده، ایمانی و صادقی عصای دست مهاجری شده اند.

در این بین نمایش حسین مهربان که هر بار توسط مهاجری به کار گرفته شده عملکردی قابل تحسین داشته، چشمگیرتر هم بوده است. مهربان که استارت های انفجاری اش مهمترین ویژگی بازی این مهاجم جوان محسوب می شود به چنان اعتماد به نفسی دست یافته که در فصل جاری و در ورزشگاه آزادی توانست دروازه سید مهدی رحمتی را هم باز کند. مهربان که با گلزنی در برابر نفت تهران تعداد گل های زده اش را برای پدیده به عدد ۴ رساند، امیدوار است با ادامه روند درخشانش و طی کردن مسیر پیشرفت به تیم ملی فوتبال کشورمان هم برسد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو