زمان انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ -

اسکولاری سرمربی ایران در جام جهانی روسیه!

یکی از سایت های پرتغالی در گزارشی جالب پیرامون تصمیم سرمربی مشهور برزیلی برای حضور در جام جهانی 2018 از ایران هم به عنوان یکی از گزینه ها نام برد.

سرای نور؛بعد از قهرمان با گوانگ ژو اورگراند در سوپرلیگ چین که هفتمین جام معتبر این باشگاه در سه سال گذشته بود فیلیپه اسکولاری به پیشنهاد تمدید قرارداد وسوسه کننده مالکان متمول چینی پاسخ منفی داد تا از تصمیم خود برای مربیگری در یک جام جهانی دیگر با تیم ملی پرده بردارد.

سایت chuteirafc.cartacapital پرتغال در گزارشی پیرامون سرمربی برزیلی نوشت:« فیلیپا(لقب اسکولاری) این فرصت را دارد تا با رفتن به روسیه برای چهارمین حضور خود در جام های جهانی رویاپردازی داشته باشد، مردی پرافتخار که در حال حاضر نامش در میان کاندیداهای مربیگری در تیم های ملی استرالیا و عربستان سعودی بیشتر از هر جای دیگر دیده می شود».

در ادامه این گزارش آمده است:« وقتی اسکولاری اعلام کرد قرارداد خود را با گوانگ ژو اورگراند تمدید نخواهد کرد مشخص شد او تصمیم نهایی برای حضور در جام جهانی و بازگشت به عرصه ملی را گرفته است به خصوص که مشتریان بسیاری هم در بازار بین المللی داشت. چهار بار تجربه مربیگری در جام جهانی نه تنها آرزو و رویای هر مربی قلمداد می شود، بلکه حالا برای اسکولاری می تواند به حقیقت تبدیل شود».

این سایت پرتغالی در ادامه با اشاره به اتفاقات رخ داده روی نیمکت تیم های صعود کرده به جام جهانی ۲۰۱۸ از استرالیا و عربستان که بدون مربی هستند به عنوان محتمل ترین گزینه های مربیگری فیل بزرگ اشاره کرد و نوشت:« فدراسیون استرالیا توسط رئیس خود فرانک لوی در جام جهانی ۲۰۰۶ تلاش زیادی داشت تا اسکولاری را استخدام کند؛ اما فیلیپه تمایلی به جدایی از پرتغال نشان نداد. بعد هم این مربی در سال ۲۰۰۸ به چلسی رفت تا این که فرانک لوی امروز بهترین فرصت برای رسیدن به آرزوی خود در راه همکاری با اسکولاری را پیدا و پیشنهاد جدی به این مرد برزیلی ارائه بدهد».

این سایت از عربستان سعودی هم به عنوان دیگر گزینه محتمل آسیایی برای همکاری با اسکولاری نام برد و مدعی شد بعد از قطع همکاری با ون مارویک هلندی و بائوزا آرژانتینی در کمتر از دو ماه حالا فیلیپه اسکولاری در صدر مربیان مد نظر این کشور برای هدایت تیم ملی در روسیه قرار گرفته است به خصوص که مرد برزیلی سابقه کار در این کشور همچنین کویت در حاشیه خلیج فارس را نیز در کارنامه دارد.

اما جالب ترین قسمت گزارش سایت chuteirafc.cartacapital برمی گردد به این جا که نویسنده مدعی شده با توجه به فشارهای کاذب و فراوانی که برای اخراج کارلوس کی روش از نیمکت رهبری تیم ملی ایران وجود دارد، هیچ بعید نیست اسکولاری در روسیه ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی تیم اول قاره کهن به رویای چهار حضور متوالی در جام های جهانی جامه عمل بپوشاند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو