زمان انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ -

بازگشت تلخ بختیار به غدیر

هافبک سابق تیم فولاد، پس از مدت ها و با لباسی متفاوت به ورزشگاه غدیر بازگشت.

سرای نور؛تیم فوتبال پیکان پس از اینکه روند خوبی را در لیگ هفدهم سپری می کرد در دو هفته اخیر لیگ نتایج خوبی را کسب نکرده است. پیکان که از هفته ی پنجم با پیروزی مقابل فولاد استارت یک عملکرد فوق العاده را زده بود، تا هفته یازدهم تمامی حریفان خود را در خانه و بیرون از خانه مغلوب کرد و آماده ترین تیم لیگ در آن بازه ی هفت هفته ای به حساب می آمد.

 

 

یکی از بازیکنان مهم ترکیب تیم مجید جلالی، بختیار رحمانی است. خودروسازان با تکیه بر ستاره هایی چون بختیار، تا پایان هفته یازدهم در کنار تیم هایی مثل فولاد و پدیده پشت سر پرسپولیس و پارس جنوبی خود را به عنوان یکی از مدعیان احتمالی لیگ هفدهم معرفی کرده بودند؛ اما در دو بازی اخیر خود یک تساوی و یک شکست حاصل کار شاگردان مجید جلالی بوده است. اتفاقاتی که در این روزهای اخیر گریبان پیکان را گرفته، متعدد است؛ اما یکی از نکات مهم درباره بختیار این بوده که پس از حادثه ی تلخ زلزله در استان های غربی کشور، این بازیکنان کرمانشاهی که بدون شک از لحاظ روحی شرایط ایده آلی ندارد، در زمین فوتبال هم در نتیجه گیری با تیم خود ناکام بوده است.

 

موضوعی که به طور خاص در بازی دیروز رحمانی را در کانون توجه قرار داد این بود که بختیار در هفته سیزدهم لیگ برتر به ورزشگاهی برگشت که سابقا روزهای خوشی را در آن برای مردم خوزستان رقم زده بود. مرد خاطره ساز فولاد در سال های نه چندان دور و یکی از اصلی ترین ارکان قهرمانی این تیم در لیگ سیزدهم، باز هم در ورزشگاه غدیر مقابل چشمان اهوازی ها به میدان رفت؛ اما این بار با پیراهن سفید رنگ پیکان مقابل یک تیم خوزستانی؛ تجربه ای که برخلاف تصور همگان، زمینه ساز بازگشت یاران بختیار به جمع مدعیان لیگ نبود و برعکس آنها را وارد یک شوک و استقلال خوزستان را به ادامه لیگ امیدوار کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو