زمان انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ -

ترکیب احتمالی پارس جنوبی مقابل پرسپولیس

پارس جنوبی به احتمال فراوان با روش 1-3-2-4 به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

سرای نور؛تا چند ساعت دیگر دیدار حساس و شش امتیازی پارس جنوبی و پرسپولیس آغاز خواهد شد و این در حالی است که هنوز ترکیب این دو تیم برای مسابقه امروز مشخص نشده است. اما با توجه به آخرین اخباری که از شهر جم منتشر شده به نظر می رسد پارس جنوبی با روش ۱-۳-۲-۴ مقابل پرسپولیس بازی کند. در این روش تارتار شش عنصر تدافعی(به غیر از دروازه بان) و ۴ بازیکن تهاجمی را به میدان خواهد فرستاد، هرچند مدافعان کناری پارس در این روش نقش مهمی در برنامه های تهاجمی این تیم خواهند داشت.

دفاع و دروازه

محسن فروزان دروازه بان منتخب مهدی تارتار برای این بازی خواهد بود. مایکل اومانیا و حامد نورمحمدی در دفاع وسط و میثم تیموری و فرشاد محمدی مهر دو مدافع کناری این تیم خواهند بود.

هافبک ها

در خط هافبک حسن پورامینی و میثم نقی زاده دو هافبک دفاعی این تیم خواهند بود. اگر پارس با روش ۱-۳-۲-۴ بازی کند در این حالت سه بازیکن به نام های مهدی زبیدی، علی دشتی و امیرارسلان مطهری به عنوان سه هافبک مهاجم این تیم در ترکیب حضور خواهند یافت؛ اما اگر تارتار با روش ۲-۴-۴ خطی بازی کند، آن وقت مطهری یک خط جلوتر رفته و آن وقت دشتی و زبیدی به عنوان هافبک های کناری بازی خواهند کرد. در این روش ارسلان مطهری جایگزین امید سینک خواهد شد که به دلیل مصدومیت در ترکیب پارس جنوبی حضور ندارد.

مهاجم

آلویس نانگ به احتمال فراوان امروز تک مهاجم تیم پارس جنوبی بود، هرچند او توسط سه بازیکن تهاجمی این تیم که پشت سرش بازی می کنند به خوبی حمایت می شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو