زمان انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ -

استاد محمود مرادی:

ایران در مبارزه با تروریست‌ها، در صف مقدم قرار گرفت

استاد محمود مرادی گفت: ایران در مبارزه با تروریست‌ها، در صف مقدم قرار گرفت و ما مدیون شهدای حرم و کسانی هستیم که در قبال شیطنت‌هایی که آن‌ها داشتند و دَم از دموکراسی و آزادی و مبارزه با تروریسم می‌زدند، ایستادند.

به گزارش خبرنگار سرای نور، محمود مرادی دکترای فیزیک در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به داعش اظهارکرد: داعش به عنوان یک گروه سلفی که از شبکه القاعده جداشده به بهانه ایجاد حکومت اسلامی در کشورهای عراق و سوریه وارد عرصه شد و وارد شدن داعش با حمایت از کشورهای غربی و حتی کشورهای منطقه همچون عربستان سعودی صورت گرفت.

 

وی تصریح کرد: تنها هدف این گروه تاراج بردن سرمایه‌های کشورهای عراق و سوریه و حتی بسط دادن قدرتشان در منطقه بوده که بسیار از قوانین انسانی و مدنی را زیر پا گذاشتند، این گروه افراطی گرا که خود را به خیال خام اسلامی هم می‌دانست در بحث اعتقادی و عقیدتی کاملاً بی منطق و تندرو بودند و به قتل عام مردم بیگناه در کشورهای منطقه پرداختند.

 

 

عضو سازمان بسیج اساتید کشوری در تعریف داعش گفت: داعش را فرار از عقلانیت و به کرسی نشاندن عقایدشان با هرقیمتی و به هر نحوی تعریف می‌کنم، متأسفانه عدم شناخت از اسلام در بین جوامع مسلمان و تبلیغات گسترده این گروه و صرف هزینه‌های گزاف باعث شد تا افراد زیادی از اقصی نقاط دنیا به این گروه تکفیری ملحق شوند، اما با درایت فرماندهان نظامی که می‌توان از سردار قاسم سلیمانی با افتخار نام برد و با رشادتهای جوانان مسلمان و حتی سربازان جان برکف ایرانی که در دفاع از حریم و حرم لحظه‌ای کوتاهی نکردند این گروه به زباله‌دان تاریخ پیوست.

 

نویسنده ممتاز انجمن نویسندگان کشور خاطرنشان کرد: البته ظهور مجدد گروه‌هایی در منطقه با این تفکر بعید نیست زیرا اول اینکه سرمایه‌گذاری کشورهای معاند در منطقه زیاد است و همچنین اسلام در بسیاری از مسلمانان درونی سازی نشده است و نیاز به کار تبلیغی و فکری و تلاش در زمینه جنگ نرم بسیار محسوس است.

 

مرادی با اشاره به قسمتی از نامه رهبر معظم انقلاب به سردار سلیمانی بیان کرد: (آنهایی که با سرمایه‌گذاری سنگین این توطئه شوم را تدارک دیده بودند آرام نخواهند نشست و سعی خواهند کرد آن را در بخشی دیگر از این منطقه و یا به‌ شکلی دیگر دوباره به جریان افکنند. حفظ انگیزه، حفظ هوشیاری، حفظ وحدت، زدودن هر پسماند خطرناک، کار فرهنگی بصیرت‌افزا و خلاصه، آمادگی‌های همه ‌جانبه نباید فراموش شود.)

وی افزود: واضح است رهبری با شناخت بسیار خوبی که از اوضاع منطقه و جهان دارند با رهنمودهای خوبشان می‌توانند همواره در تمام مراحل برای سربازانشان کارگشا باشند و امروز عشق ایشان در دل غیور مردان است که آنها با میل و شعف در فرسنگ‌ها دورتر از کشور به دفاع از حریم و حرم می‌پردازند و اگر این سربازان نبودند امروز جنگ با داعش باید در حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که تصورش هم برای کج‌اندیشان محال است.

این استاد بسیجی تأکیدکرد: ایران در مبارزه با تروریست‌ها، در صف مقدم قرار گرفت و ما مدیون شهدای حرم و کسانی هستیم که در قبال شیطنت‌هایی که آن‌ها داشتند و دَم از دموکراسی و آزادی و مبارزه با تروریسم می‌زدند، ایستادند.

محمود مرادی گفت: این پیروزی ارزشمند و نابودی داعش را در هفته بسیج به رهبر معظم انقلاب، تمامی از جان‌گذشتگان، خانواده معظم شهدای مدافع حرم، مسلمان، مردمان خوب سرزمینم و بسیجیان تبریک عرض می‌کنم.

 

محمود مرادی در ادامه با اشاره به هفته بسیج اظهارکرد: بسیج یکی از مهمترین بازوهای قدرت جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که مأموریت جذب، آموزش، سازماندهی و به کار گیری نیروهای داوطلب مردمی را در راستای اهداف انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن را بر عهده دارد و در بسیاری از اقدامات پیش قراول است.

وی گفت: بسیج چه در عرصه فرهنگی و چه در عرصه سازندگی و بهداشت و … پیشگام است و هدف بسیج به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید جذب حداکثری و استفاده از نیروهای نخبه برای پیشبرد اهداف نظام باشد، هدفی که دور از دسترس نیست.

 

محمود مرادی نویسنده ممتاز انجمن نویسندگان کشور، دکترای فیزیک و عضو سازمان بسیج اساتید کشوری است که در سال۹۴ به عنوان استاد بسیجی نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و در سال ۹۵ عنوان دانشجوی نمونه کشور را کسب کرده بود.
وی در سال ۹۶ پژوهشگر نمونه قرآنی و فرهنگی و جوان نمونه استان مازندران معرفی شد.

محمود مرادی عضو بسیج حوزه پایگاه امام حسن (ع) شهر رویان و به عنوان مشاور علمی و پژوهشی و مروج فرهنگی است.

زمان انتشار: ۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو