زمان انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ -

کالدرون حاضر به ترک القطر نشد

تنها چند روز بعد از توافق نهایی میان مربی آرژانتینی و سران باشگاه القطر برای فسخ قرارداد تصمیم جدید این مربی برای ادامه کار جنجال بزرگی را در دوحه به راه انداخت.

سرای نور؛در روزهایی که همه چیز طبق برنامه پیش می رفت تا گابریل کالدرون بعد از بازی های این هفته هدایت القطر را رها و این وظیفه را به کسی دیگری بسپارد اتفاقات رخ داده در بازی شب گذشته این تیم با ام صلال مربی آرژانتینی را از استعفا منصرف کرد تا جنجال جدیدی فوتبال قطر را در بر بگیرد.

استادالدوحه در گزارشی پیرامون جنجال جدید در لیگ ستارگان مدعی شد گابریل کالدرون قرار بود طبق توافق حاصل‌شده پس از پایان بازی هفته نهم لیگ ستارگان برابر ام‌‌صلال از سمت سرمربیگری تیم القطر کنار برودتا عبدا.. مبارک، مربی بومی جایگزین او شود اما این مربی که قرارداد سنگینی با باشگاه دارد زیر بار توافقات چند روز قبل نرفت.

سرمربی آرژانتینی یاران محمد طیبی در نشست خبری پس از بازی شب گذشته برابر ام‌صلال که با تساوی یک – یک پایان یافت، گفت:« من به کارم ادامه می‌دهم، زیرا قراردادم برای دو فصل معتبر است و نیازی نمی بینم در این شرایط استعفا بدهم چون به تیم و بازیکنانم اعتقاد و اطمینان کافی دارم».

رسانه‌های قطری چند روز پیش اعلام کردند باشگاه القطر با قراردادی شش ماهه عبدا.. مبارک را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرده است اما کالدرون در نشست خبری این اخبار را تکذیب کرد و حاضر به جدایی نشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو