زمان انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ -

الریاضیه: کابوس سیلوا الهلال را نابود کرد

از دست دادن قهرمانی در سایتاما آن هم برای دومین بار در سه سال گذشته بازتاب منفی گسترده ای در سطح رسانه های سعودی و حاشیه خلیج فارس داشت.

سرای نور؛بعد از تساوی ۱-۱ در بازی رفت این بار الهلال در ورزشگاه زیبای سایتاما به مصاف اوراواردز رفت بلکه آخرین شانس خود برای رسیدن به قهرمانی در آسیا آن هم بعد از ۱۷ سال را امتحان کند اما این محک چندان برای الهلال و رامون دیاز خوش یمن نبود چون دومین ناکامی این تیم پرستاره سعودی در فینال لیگ قهرمانان طی سه فصل گذشته را به همراه داشت.

شکست ۱-۰ در بازی برگشت و از دست دادن جام قهرمانی در مجموع دو بازی رفت و برگشت باعث شد تا رسانه های عربستانی امروز با انتقادات تندی علیه الهلال و مربی آرژانتینی به این ناکامی واکنش نشان بدهند. یکی از این رسانه ها روزنامه الریاضیه بود که امروز با تیتر بزرگ به درخشش دوباره ستاره برزیلی اوراوا پرداخت و نوشت:« کابوس سیلوا الهلال را نابود کرد».

 

اشاره این روزنامه به گلزنی مهاجم برزیلی در هر دوبازی رفت و برگشت فینال و ناتوانی رامون دیاز و شاگردانش در راه مهار این مهاجم برمی گشت که باعث شد تا رافائل سیلوا و دو گلی که در رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان به ثمررساند به کابوسی تلخ برای طرفداران الهلال و فوتبال باشگاهی عربستان بدل شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو