زمان انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ -

صدرنشینی، دستاورد سرخابی‌ها از هفته سیزدهم

سرخابی های پایتخت به خواسته ی خود در هفته سیزدهم لیگ رسیدند.

سرای نور؛هفته سیزدهم لیگ برتر روز گذشته با برگزاری پنج بازی به پایان رسید. در مهم ترین بازی این هفته که جدال بالانشینان و به تعبیری فینال نیم فصل اول تلقی می شد، پرسپولیس در یک دیدار سخت و پرحاشیه از سد پارس جنوبی جم، تیم شگفتی ساز این فصل عبور کرد و پس از چند هفته توانست این تیم را در جدول پشت سر بگذارد.

 

پیروزی پرسپولیس مقابل پارس باعث شد قبل از اینکه زمان بازی عقب افتاده ی سرخپوشان مقابل صنعت نفت فرا برسد، برانکو تیمش را در صدر جدول ببیند و به آن بازی معوقه تنها به چشم افزایش اختلاف امتیاز با رقبا نگاه کند. البته پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول رقابت ها، باید با ذوب آهن و سپیدرود نیز بازی کند و برای حفظ صدر جدول باید نتیجه لازم را از این دو دیدار کسب کند.

 

اما پس از اتمام همه ی بازی ها، در پایتخت استقلال به مصاف گسترش فولاد تبریز رفت. این بازی نبرد حساسی بین تیم های رده دهم و یازدهم جدول بود که تیم برنده را به ادامه ی لیگ امیدوارتر می کرد و بازنده را به جمع تیم های پایین جدول باز می گرداند. در این مسابقه استقلال مطابق انتظار بهتر از حریفش ظاهر شد و در نهایت با یک برتری دو گله، از حریف پذیرایی کرد.

 

نتیجه ی این بازی و برد آبی های پایتخت، باعث شد آنها پس از ۱۰ هفته دوباره به رتبه های یک رقمی جدول رده بندی لیگ بازگردند و در بین تیم های نیمه ی دوم جدول صدرنشین شوند. رده ی نهم، تنها جایگاه تک رقمی استقلال در این فصل و بهترین رتبه ی آنها تا به اینجای لیگ است. استقلالی ها که روند رو به رشدی را از زمان حضور وینفرد شفر از خود نشان داده اند، در ۲ هفته ی پایانی نیم فصل، دو بازی سخت مقابل پیکان و سپاهان خواهند داشت و برای نزدیک شدن به بالای جدول، نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی ها دارند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو