زمان انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ -

پاس گل کمال، به یاد گل دو فصل پیش!

کمال کامیابی نیا در بازی با پارس جنوبی پاس گلی حساس و سه امتیازی به شایان مصلح داد.

سرای نور؛پرسپولیس روز گذشته در حالی بر حریف جمی چیره شد که موقعیت گل بسیار کمی را خلق کرد و حریف نیز یک پنالتی را از دست داد. سرخپوشان پایتخت در این مسابقه تنها یک ضربه به دروازه داشتند و همان توپ هم در درون دروازه قرار گرفت تا برخلاف اکثر مسابقات، آن ها از حداقل موقعیت ها گلسازی کرده باشند.

 

اما پرسپولیس در دوران برانکو ایوانکوویچ از این بازی های شیرین زیاد داشته که یکی، پیروزی ۲-۱ مقابل ملوان در انزلی بود. در بازی قبل از دربی، پرسپولیس برای این که شانس صدرنشینی را همچنان داشته باشد، نیاز به کسب ۳ امتیاز مبرم در انزلی داشت و با گل دقایق پایانی کمال کامیابی نیا به این مهم رسید.

 

در آن دیدار پرسپولیس با گل بنگستون پیش افتاد اما این گل خیلی سریع پاسخ داده شد و در ادامه، بازی متعادل دنبال شد تا اینکه کامیابی نیا سانتر رضاییان را به طاق دروازه حریف چسباند و پرسپولیس را پیروز میدان کرد. اتفاق مشابه دیگر، اعتراض رقیب شکست خورده پس از مسابقه به داور بود، در آن بازی مازیار زارع بازیکن پیشین قرمزها سردمدار معترضان بود و این بار، میثم نقی زاده که سابقه بازی در پرسپولیس را نیز دارد، بیش از همه به اشکان خورشیدی اعتراض داشت.

 

اگر چه ملوان در لیگ پانزدهم در منطقه سقوط بود، اما پیروزی سرخ ها بر این تیم به نوعی انگیزه بالایی به آن ها داد. کمال گتوزوی پرسپولیسی ها در ابتدای آن دیدار کارت زرد بچگانه گرفت و دربی را از دست داد اما با گل ۳ امتیازی، آن اشتباه را به دست فراموشی سپرد. حالا هم او با این پاس گل حساس، می‌تواند فصل نه چندان موفق را فراموش کند و برای ادامه لیگ، همچون گذشته ظاهر شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو