زمان انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ -

احتمال حذف پرو از جام جهانی منتفی شد

پالوما نوکدا، از نمایندگان مجلس پرو اعلام کرد که از تصمیم خود مبنی بر اینکه هدایت فدراسیون فوتبال پرو را برعهده بگیرد، پشیمان شده است.

سرای نور؛پس از انتشار خبر تصمیم او برای کسب صندلی ریاست فدراسیون فوتبال پرو، نشریات مدعی شدند که فیفا احتمالا به خاطر دخالت سیاسیون در فوتبال، تیم ملی پرو را از جام جهانی حذف خواهد کرد و نیوزلند به جای آنها در این رقابت ها حضور خواهد داشت. با این حال، خانم نوکدا پس از به وجود آمدن حواشی و اعتراضات شدید، اعلام کرد که از تصمیم خود پشیمان شده است.

 

 

 

او گفت:” با روحیه و انگیزه و شور فراوان، هدف ما که رسیدن به جام جهانی بود به دست آمد و همه پرویی ها از این بابت خوشحالند. حال برای آرامش خاطر آنها، پروژه ای که پیش از این اعلام شده بود، منتفی خواهد شد.”

 

برنامه آنها از این قرار بود که فدراسیون فوتبال پرو را در زیر مجموع انستیتیو ورزش پرو قرار دهند که طبق قوانین فیفا، حذف آنی آنها را به همراه می‌داشت. در حقیقت فیفا اعلام کرده که فدراسیون های فوتبال باید به صورت مستقل از دولت و سیاسیون اداره شوند.

 

در حقیقت نوکدا که متوجه شده بود این تصمیم می‌تواند منجر به سقوط محبوبیت او و حزبش شود، در نهایت قید آن را زد. شایعات حاکی از آن بود که در صورت حذف پرو، تیم ملی نیوزلند جانشین آنها در جام خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو