زمان انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ -

پرسپولیس باید ۳-۳-۴ بازی کند

برانکو ایوانکوویچ اینروزها با ایده های زیاد و جالبی از سوی کارشناسان و حتی هواداران مواجه می شود و واکنش پروفسور نسبت به این ایده ها مثبت است به خصوص اگر از جانب یک هوادار باشد.

سرای نور؛پرسپولیس توانست از بازی دشوار در شهر جم با سه امتیاز از میدان بیرون بیاید و باردیگر صدرنشین لیگ شود هرچند مثل بازی های اخیر نسبت به روش و سبک بازی این تیم انتقادات و نظراتی وجود داشت. برانکوایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس عصر امروز در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از خودش در کنار یک هوادار خردسال که پرچم پرسپولیس را در دست دارد نوشت:« آقا صلاح   یک توصیه داشت که ما باید در این فصل با روش ۳-۳-۴ بازی کنیم تا بتوانیم حتی بهتر باشیم. از این دوست کوچکم و هوادار بزرگ پرسپولیس تشکر می کند.»

 

این پست برانکو فارغ از نشان دادن رابطه حسنه میان او و هواداران پرسپولیس بیانگر نکات دیگری هم می تواند باشد.آیا برانکو نیز تمایل دارد تا روش بازی پرسپولیس را بازهم تغییر داده و این تیم در ادامه با روش ۳-۳-۴ بازی کند؟ یا اینکه برانکو با انتشار این پست نسبت به انتقاداتی که به روش جدید بازی پرسپولیس و استفاده از دو هافبک مرکزی است واکنش نشان داده است. شاید او با این پست می خواهد نشان دهد که هر هوادار و یا منتقدی می تواند یک روش پیشنهادی برای بازی پرسپولیس داشته باشد؛ اما در نهایت او است که با توجه به مهره ها و برنامه هایی که دارد، روش بازی تیمش را مشخص می کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو