زمان انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ -

رکورد برانکو علیه طلسم ذوب

برانکو ایوانکوویچ از زمان حضورش در پرسپولیس در جدال های رودررو با امیر قلعه نویی هرگز شکست نخورده است.

سرای نور؛پرسپولیس روز جمعه در ورزشگاه آزادی یکی از سخت ترین بازی های فصلش را باید مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار کند. جدا از اینکه ذوب آهن همیشه یکی از تیم های خوب و قدرتمند لیگ برتر بوده نتایج اخیر پرسپولیس برابر این تیم اصفهانی حکایت از دشواری کار سرخپوشان برای رسیدن به سه امتیاز این بازی خانگی دارد. پرسپولیس در ۵ بازی آخرش برابر ذوب با مربیگری برانکو ایوانکوویچ سه باخت و دو مساوی به دست آورده است و این نشان می دهد که ذوب آهن به نوعی گربه سیاه پرسپولیس برانکو بوده است. اما آنچه مایه امیدواری پرسپولیسی ها برای بازی روزجمعه است اینکه برانکوایوانکوویچ تا به حال مقابل امیر قلعه نویی شکست نخورده و در ۵ جدال با قلعه نوئی ، سه برد و دو تساوی به دست آورده است. برانکو اولین بار و در حالیکه تنها ۴ هفته هدایت پرسپولیس را به عهده داشت در اولین دربی اش در هفته آخر لیگ مقابل قلعه نویی قرار گرفت و پرسپولیس با یک گل برنده شد. قلعه نویی بعد از آن به تراکتورسازی رفت و در بازی رفت لیگ پانزدهم این مربی روی نیمکت تراکتورسازی با یک گل مغلوب برانکو شد. بازی برگشت دو تیم در همین دوره و در ورزشگاه آزادی به نتیجه مساوی یک بر یک انجامید.

در لیگ شانزدهم که پرسپولیس به مقام قهرمانی رسید در هفته پنجم برانکو و قلعه نویی باردیگر رودرروی هم قرار گرفتند اما در نهایت بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس در تبریز بدون گل مساوی شد.

اما در بازی برگشت همین دوره برانکو توانست با کسب پیروزی سه بر صفر برابر قلعه نویی بهترین و سومین برد خود را برابر پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران رقم بزند.

حالا باید دید آیا پرسپولیس در بازی روز شنبه اسیر طلسم ذوب آهن خواهد شد یا با اتکا به رکورد پروفسور برابر ژنرال می تواند علاوه بر کسب سه امتیاز ارزشمند طلسم عدم پیروزی برابر ذوبی ها را بشکند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو