زمان انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ -

دلیل دلخوری بیل از هواداران رئال فاش شد

جاناتان بارنت، مدیر برنامه های گرت بیل در مصاحبه جدید خود از دلخوری موکلش نسبت به هواداران رئال و دلایل آن صحبت کرد.

سرای نور؛گرت بیل، ستاره همیشه مصدوم رئال در این فصل تنها ۵ بازی برای کهکشانی ها انجام داده و بیش از دو ماه است که نتوانسته به میدان برود. فردا شب او پس از ۱۱ بازی غیبت، احتمالا برابر فوئن لابرادا در کوپا دل ری به میدان می رود.او مدت هاست که مورد انتقاد هواداران رئال قرار دارد و آنها به دلیل مصدومیت های متوالی بیل، از این ستاره ولزی دل خوشی ندارند.

 

 

 

 

بارنت، مدیر برنامه های بیل به وبسایت فیچاخس گفت:« معتقدم که هواداران رئال باید درک کنند که بیل چه بازیکن خوبی است و از او حمایت کنند. این برای پیشرفت و بهبود وضعیت روحی بیل بسیار مهم است.

گرت می خواهد همه دوران فوتبالش را در رئال باشد. او شهر مادرید و زندگی در این شهر را دوست دارد و به همین دلیل وقتی می بیند که مورد حمایت هواداران قرار ندارد، رنج می کشد. بیل آزرده خاطر است چون می بیند از بازیکنانی حمایت می شود که در حد او نیستند. واقعا دیوانه کننده است. این اتفاق فقط در اسپانیا می افتد و نه برای من و نه برای بیل، قابل درک نیست. هواداران رئال باید بدانند که بیل، فوتبالیست و انسانی بزرگ است.»

 

انتقادات:« برخی منتقدان و روزنامه نگاران اسپانیایی در حد آشغال هستند. انتقادات شان فوتبالی نیست و این یک اشتباه است.

از بیل بد می نویسند ولی هرگز وقت نمی گذارند تا بازی های خوب او را آنالیز کنند. گرت در تمام افتخارات اروپایی و داخلی اخیر رئال سهیم بوده و در همه فینال ها نیز به میدان رفته است. وقتی گرت در میدان بوده، رئال همه جام ها را برده است. هواداران باید او را تحسین کنند.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو