زمان انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ -

پرسپولیس و هر ۴ روز ۱ بازی

پرسپولیس در ادامه مسابقات باید در هر 4 روز یک بازی انجام بدهد و شاید این موضوع فشار زیادی را به این تیم و بازیکنانش تحمیل کند.

سرای نور؛تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل قبل یکی، دو بازی عقب افتاده دارد و همین باعث شده تا بازی های این تیم با فشردگی زیادی مواجه شود. پرسپولیس در اولین بازی اش از مرحله پرفشار پیش رو روز جمعه یعنی سه روز دیگر باید به مصاف ذوب آهن برود. این تیم در هفته پانزدهم هم باید به مصاف سپیدرود در رشت برود که این بازی روز چهارشنبه ۱۵ آذر برگزار خواهد شد. درواقع این بازی ۵ روز بعد از بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن برگزار می شود و این تیم باید ۴ روز بعد از بازی با سپیدرود بازی عقب افتاده اش در جام حذفی برابر بادران را برگزار کند. این بازی یکشنبه ۱۹ آذر برگزار می شود. بعد از بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی، شاگردان برانکو باید بازی عقب افتاده شان در لیگ برتر را برابر صنعت نفت آبادان انجام بدهند. این بازی روز جمعه ۲۴ آذر برگزار می شود.

با این وصف پرسپولیس در فاصله هفده روز باید ۴ بازی برگزار کند و این به معنای هر ۴ روز یک بازی برای این تیم است آن هم در حالی که مسابقات به اوج حساسیت رسیده و کوچکترین لغزشی می تواند موجب حذف از جام حذفی و از دست دادن صدرجدول در لیگ برتر باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو