زمان انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ -

زمان شروع لیگ دسته یک در نیم فصل دوم اعلام شد

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ اعلام کرد که لیگ دسته یک در نیم فصل دوم از روز 12 دی ماه آغاز خواهد شد.

سرای نور؛در مورد زمان شروع نقل و انتقالات در لیگ دسته اول و همینطور لیگ برتر عنوان کرد: زمان نقل و انتقالات لیگ یک و لیگ برتر هفته گذشته به صورت رسمی اعلام شد؛ بر این اساس لیگ برتر از تاریخ ۲۸ آذرماه تا ۲۶ دی ماه مهلت نقل و انتقالات را دارد و در لیگ دسته اول از تاریخ ۳۰ آذرماه لغایت ۲۸ دی ماه می توانند مبادرت به جذب یا فروش بازیکن داشته باشند.

محمودزاده در مورد دلیل تفاوت تاریخ لیگ برتر و دسته یک اظهار داشت: تفاوت این دو روز هم به این دلیل است که اگر بازیکنی نتوانست جذب تیم های لیگ برتری شود، جذب باشگاه های لیگ دسته اولی شود که این موضوع نسبت به سنوات گذشته تفاوت دارد.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد زمان شروع مسابقات لیگ دسته یک هم خاطرنشان کرد: شروع مسابقات لیگ دسته اول روز سه شنبه مورخ ۱۲ دی ماه ۱۳۹۶ خواهد بود و پنجره نقل و انتقالات نیم فصل هم تا سه هفته آغازین این رقابت ها در نیم فصل دوم ادامه خواهد داشت و تیم ها مانند مسابقات لیگ برتر این فرصت را دارند تا آن زمان تیم های خود را تقویت کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو