زمان انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ -

بزرگترین مانع برای پیوستن ایکاردی به رئال

پس از مصاحبه دانیله ماسارو و اظهار نظر او در مورد انتقال احتمالی ایکاردی به رئال در فصل آینده، سوژه داغی نصیب رسانه های اسپانیایی شده است.

سرای نور؛ماسارو اعتقاد دارد که رئال فصل بعد کریم بنزما را به تیمی دیگر واگذار خواهد کرد و ایکاردی را از اینتر به خدمت می گیرد.

ستاره آرژانتینی که بازوبند کاپیتانی اینتر را نیز بر بازو می بندد، در این فصل با زدن ۱۵ گل در ۱۴ بازی، یکی از مدعیان اصلی تصاحب کفش طلا محسوب می شود و نقش مهمی در جهش خیره کننده نراتزوری در فصل جاری ایفا کرده است. او دو سال پیش نیز آقای گل سری آ شده بود.

 

 

 

 

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، رئال تمایلی جدی برای جذب ایکاردی دارد و حتی قیمت او را نیز از اینتر جویا شده است. گویا رقم فسخ قرارداد ایکاردی ۱۱۰ میلیون یورو است که برای مهاجم توانایی چون او اندک به نظر می رسد. با این حال طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، یک مانع جدی و بزرگ در راه انتقال ایکاردی به رئال وجود دارد و آن هم همسر اوست.

 

واندا نارا، همسر ایکاردی که مدیر برنامه های او نیز محسوب می شود، تمایلی برای جدایی همسرش از اینتر و انتقال به رئال ندارد چرا که جابه جایی از ایتالیا به اسپانیا را به صلاح خانواده نمی داند. او سه پسر از همسر قبلی اش ماکسی لوپز دارد و دو دختر نیز از ایکاردی و برای او مشکل است که با داشتن ۵ فرزند که همگی به زندگی در ایتالیا خو گرفته اند، راهی اسپانیا شود.

ایکاردی تا سال ۲۰۲۰ با اینتر قرارداد دارد و سالانه ۵ میلیون یورو از این تیم دریافت می کند در حالی که اگر به رئال منتقل شود، حقوق او دو برابر خواهد شد با این حال همسر او رفاه و آسایشی که در میلان دارد را به رفتن به اسپانیا ترجیح می دهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو