زمان انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ -

دو آتشه های رئال مادرید تهدید شدند

آن دسته از هواداران دو آتشه رئال که در جایگاه جنوبی و پشت دروازه می نشینند، امشب محکوم به حضور در بازی برگشت یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برابر فوئن لابرادا هستند.

سرای نور؛این دسته از هواداران که به اولتراها معروفند در دو سال گذشته به طبقات فوقانی ورزشگاه برنابئو منتقل شده بودند ولی از امسال بار دیگر در جایگاه جنوبی پشت دروازه مستقر شده اند. جایگاهی که در برنابئو به جایگاه هواداری مشهور است.

«سکوی هواداری»، جایگاهی است که معمولا توسط اعضای چهار کانون هواداری اصلی باشگاه به نام‌های پریماورا بلانکا، لاکلاسیکا، وترانس آر‌ام‌سی‌اف و هواداران شمال آر‌ام‌سی‌اف(مخفف باشگاه رئال مادرید) پر می‌شود.

 

 

 

 

در آستانه دیداررئال با حریف دسته سومی‌اش، فوئن لابرادا در بازی برگشت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا، باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای به آن دسته از هوادارانش که بلیت فصل تماشای بازی‌های خانگی این تیم را از سکوی هواداری دارند، هشدار داد که در صورت عدم حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی یا انتقال داوطلبانه آن به شخصی دیگر برای رفتن به ورزشگاه، از تماشای بازی حساس رئال مقابل بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل محروم خواهند شد.

 

اهمیت این بخش از ورزشگاه برای مسئولان باشگاه برای بازی برابر تیمی که در دور رفت ۲ بر صفر مغلوب کهکشانی‌ها شد، آنقدر زیاد بوده است که آنها را با از دست دادن فرصت تماشای ال‌کلاسیکوی خانگی ۲۳ دسامبر (۲ دی) تهدید کنند و این موضوع را از طریق یک ایمیل به اطلاع آنها برسانند.

مسئولان باشگاه رئال مادرید نمی‌خواهند که جو سردی برای بازی‌شان در جام حذفی در ورزشگاه شکل بگیرد و به همین دلیل حتی به هواداران سکوی هواداری اجازه نداده‌اند که بلیت‌های‌شان را به فردی دیگر منتقل کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو