زمان انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ -

امیدوارم په په رونالدو را به بشیکتاش بیاورد

گلر اسپانیایی بشیکتاش از پیوستن رونالدو به این باشگاه ترکیه ای استقبال کرد.

سرای نور؛فابریسیو، گلر بشیکتاش را باید یکی از عوامل موفقیت این باشگاه در لیگ قهرمانان بدانیم. بشیکتاش با درخشش در دور گروهی به عنوان تیم اول راهی یک هشتم نهایی شده و به رویاپردازی های خود ادامه می دهد.

 

 

 

 

او در مصاحبه با نشریه آاس و در واکنش به مصاحبه اخیر په په که گفته بود امیدوار است بتواند رونالدو را برای پیوستن به بشیکتاش متقاعد کند گفت:« درخشش اخیر بشیکتاش و سرمایه گذاری جاه طلبانه باشگاه ثابت می کند که ترکیه می تواند مقصد جذابی برای ستاره های فوتبال دنیا باشد.

حالا دیگر پیوستن به لیگ ترکیه، یک قدم رو به عقب محسوب نمی شود. رونالدو در بشیکتاش؟ امیدوارم همانطور که په په وعده داده بود، بتواند رونالدو را متقاعد کند و حتی چند ستاره دیگر را هم به بشیکتاش بیاورد(می خندد). تقویت تیم با چنین سیتاره هایی مثل یک رویا می ماند. ما همین حالا هم در رویا به سر می بریم.»

 

 

په په هفته گذشته در مصاحبه با سی ان ان ترک، ضمن ابراز رضایت از شرایطش در بشیکتاش در مورد آرزویش برای هم تیمی شدن با رونالدو صحبت کرده بود:« رونالدو بهترین و کامل ترین بازیکن دنیاست و از نظر من بهترین فوتبالیست تاریخ. برای او احترام فوق العاده ای قائل هستم. اگر امکانش باشد، دوست دارم او به بشیکتاش بیاید و یک بار دیگر در یک تیم و کنار هم بازی کنیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو