زمان انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۶ -

رئال مادرید ۲-۲ فوئنلابرادا؛ به خیر گذشت!

رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری مقابل فوئنلابرادا به تساوی 2-2 رسید و با برتری 4-2 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله بعد شد.

سرای نور؛در این دیدار زیدان از بازیکنان جوانش استفاده کرد و این فرصتی بود که تا تیم کوچک فوئنلابرادا خودی نشان بدهد اما در نهایت رئالی ها با کسب تساوی ۲-۲ توانستند راهی مرحله بعد شوند.

 

در حالی که بازی در سانتیاگو برنابئو برگزار می شد، تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه ۵ به گل برسد اما ضربه فرایله به بیرون رفت. چند دقیقه بار دیگر فوئنلابرادا یک موقعیت خوب روی دروازه رئال ایجاد کرد اما این بار کیلور ناواس دروازه تیمش را نجات داد.

 در ادامه بازی متعادل تر شد اما در دقیقه ۲۵، سرانجام فوئنلابرادا به گل رسید. لوئیس میا که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی توانست گل اول بازی را به ثمر برساند.

رئالی ها که خطر را احساس کرده بودند، پیش کشیدند و در دقیقه ۴۱ بود که توانستند اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه حریف ایجاد کنند اما ضربه مایورال نتوانست دروازه فوئنلابرادا را باز کند. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با برتری تیم میهمان به پایان رسید.

 

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

حملات این تیم ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه ۶۲، بورخا مایورال توانست گل تساوی را به ثمر برساند. روی ارسال عالی گرت بیل بود که توپ در دهانه دروازه به مایورال رسید و او هم با ضربه سر، کار را تمام کرد.

برتری رئال بعد از این گل ادامه پیدا کرد و تنها ۸ دقیقه بعد، این تیم به گل دوم رسید. حرکت خوب گرت بیل، او را با دروازه بان حریف تک به تک کرد اما ضربه او برگشت داد. توپ برگشتی به مایورال رسید و او توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

سه دقیقه بعد گرت بیل توانست بار دیگر دروازه فوئنلابرادا را باز کند اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت. در ادامه بازی متعادل شد و تیم میهمان بار دیگر توانست موقعیت هایی روی دروازه رئال ایجاد کند و در دقیقه ۸۹ به گل تساوی برسد. روی یک حرکت تیمی عالی بود که پورتیا در محوطه جریمه رئال صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه ناواس ضربه اول او را برگشت داد، خود او توانست ضربه دوم را وارد دروازه کند و در نهایت بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو