زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ -

ماجرای بلیت فروشی در تاریخ ثبت خواهد شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت بدون هیچ وقفه ای برای حق پرسپولیس تلاش کرده وموقعیت این تیم را با همراهی وهمکاری دست اندرکاران، حفظ خواهد کرد.

سرای نور؛گرشاسبی که در مراسم بیستمین سالگرد انتشار روزنامه پیروزی حضور یافته بود،ابتدا رسیدن چهلمین روز درگذشت ابراهیم آشتیانی را تسلیت گفته وسپس اعلام کرد: ما در ماه های گذشته هزینه های بسیاری را بدون هیچ گونه توجیه اقتصادی وفنی پرداخته ایم، تنها در چند دقیقه بخشی عمده از موجودی خود را صرف پرداخت جریمه یک مربی مثل مانوئل ژوزه کردیم که برای این باشگاه به واقع توجیه نداشته است، آقای طاهری در حفظ شرایط به نفع باشگاه تلاش بسیار کرده وماهم با تلاش زیاد در این مسیر حرکت کرده وبه واقع هیچ گونه کوتاهی نخواهیم کرد .

گرشاسبی ادامه داد، هزینه های تیم داری در این مجموعه بسیار زیاد است وکار کردن در این فضا ساده نیست، مدیریت پرسپولیس علیه همه بی عدالتی ها تلاش کرد وپرچم اراده را در مدیریت بالا برد، همین ماجرای بلیت فروشی وتامین حق پرسپولیس از این مدیریت چهره ای تابناک در تاریخ پرسپولیس ترسیم خواهد کرد ودر تاریخ ثبت خواهد ماند .

گرشاسبی ادامه داد، در این باشگاه اگر نقصی چهره کرده باشد، نبودن پیشکسوتان در جایگاه واقعی ایشان است ویکی از فعالیت هایی که قصد داریم با کمک دوستان به سامان برسانیم همین حق واقعی پیشکسوتان است که محفوظ خواهد ماند .

مدیرعامل پرسپولیس که در کارنامه خود، مسئولیت اداره کل تربیت بدنی استان را هم بر عهده داشته است ادامه داد: اداره بخش فوتبال در باشگاه با کادر فنی خود وبازیکنان شایسته وهواداران عزیز ادامه مثبتی خواهد داشت ونواقص وتنگناهایی که در ماه های گذشته گریبان تیم را گرفته بدون آن که در عزم این باشگاه خللی وارد کند با قدرت ادامه دار خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو