زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ -

هفت پله صعود تبریزی‌ها در دو ماه

فیروز کریمی سرمربی سابق تیم های پاس، استقلال و... در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی با گسترش فولاد تبریز داشته است.

سرای نور؛انتخاب لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی آبی پوشان تبریزی در ابتدای فصل بسیار عجیب و اخراج او محتمل به نظر می‌رسید و سرانجام پس از شکست در هفته هشتم و سقوط تا انتهای جدول، مدیران این باشگاه تصمیم به اخراج این مربی کروات گرفتند و فیروز کریمی را جایگزین او کردند.

 

کریمی در اولین بازی مغلوب پیکان شد اما نمایش شاگردانش، روند نتایج بهتر در بازی های بعدی را می‌داد. یک هفته بعد، گسترش در خانه سپاهان را متوقف کرد و پس از آن روند پیروزی های این تیم تبریزی آغاز شد. آن ها در ابتدا صنعت نفت را در آبادان شکست دادند و پس از آن بر آبی پوشان خوزستان غلبه کردند و سپس، با دو گل بازی را به استقلال تهران واگذار کردند.

 

اما اوج هنر شاگردان کریمی روز گذشته و در تبریز بود. جایی که آن ها سایپا را با علی دایی و تمام ستارگانش ۳-۱ شکست دادند و خود را به ۳ امتیازی این تیم رساندند. حال آن ها بالاتر از سپاهان و ذوب آهن قرار دارند و همچنین، با قرارگیری در رده نهم، تیم اول تبریز نیز تلقی میشوند.

 

فیروز کریمی که سابقه قهرمانی با پاس در آسیا را دارد، میانگین امتیاز گسترش را از کمتر از یک امتیاز در هر بازی به ۲ امتیاز در هر مسابقه نزدیک کرده و آن را از قعر به میانه جدول رسانده است. باید دید ماجراجویی او در تبریز تا کجا ادامه خواهد داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو