زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ -

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن مشخص شد

برانکو ایوانکوویچ با همان ترکیب دیدار مقابل پارس جنوبی جم اینبار در استادیوم آزادی برابر ذوب آهن قرار خواهد گرفت.

سرای نور؛برانکو ایوانکوویچ هر چقدر در‌ پیروزی مقابل امیر قلعه نویی موفق عمل کرده، در کسب نتیجه برابر ذوب آهن ناکام بوده است و امروز فرصت مناسبی برای دستیابی به این نتیجه در استادیوم آزادی دارد.

بیرانوند در درون دروازه اولین انتخاب برانکو است و به دنبال این است تا پنجمین کلین شیت پیاپی خود را کسب کند. جنگ بیرانوند با رشید مظاهری بعنوان گلرهای ملی‌پوش نیز در این بازی جالب توجه خواهد بود.

دژ دفاعی همان همیشگی

 

با بازگشت سیدجلال حسینی اکنون خط دفاعی این تیم بهترین وضعیت ممکن را دنبال می‌کند و او در کنار شجاع خلیل‌زاده در قلب دفاعی و در دو طرف با حسین ماهینی و محمد انصاری ترکیب دفاعی علیه حمله‌وران ذوبی را شکل می‌دهند.

فرصتی دوباره به مسلمان و آخرین سیستم خطی

 

خط میانی پرسپولیس را در این بازی هم با توجه به سیستم خطی همان بازیکنانی شکل دهند که در جدال مقابل پارس جنوبی نیز حضور داشتند. محسن ربیع‌خواه در کنار کمال کامیابی‌نیا زوج خط میانی را در کنار وحید امیری و محسن مسلمان تشکیل خواهند داد.

علیپور به صدر می‌رسد؟

 

زوج خط حمله پرسپولیس هم در اختیار علی علیپور و گادوین منشا خواهد بود. علیپور در آخرین بازی دو تیم با ارسال دو پاس گل و گرفتن یک پنالتی ستاره میدان بود و اکنون به دنبال حضور در صدر جدول گلزنان است و در کنار او گادوین منشا حضور دارد که علیرغم کیفیت فنی مناسب در چند هفته اخیر در گلزنی ناکام مانده و به دنبال شکست این طلسم است.

 ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

 

دیدار دو تیم از ساعت ۱۵ در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو