زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ -

خبر خوش والورده برای هواداران بارسلونا

بارسلونا فردا در نوکمپ میزبان سلتاست و پس از تساوی هفته گذشته برابر والنسیا، به یک برد برای بازگشت به مسیر پیروزی هایش نیاز دارد.

سرای نور؛

بارسا با ۴ امتیاز بالاتر از والنسیا و ۸ امتیاز بیشتر از رئال و اتلتیکو در صدر جدول قرار دارد. بازی فردای این تیم برابر سلتا در ساعت غیرمعمول ۱۳ برگزار خواهد شد.

 

والورده در همین رابطه گفت:« هیچ مشکلی برای برگزاری بازی در ساعت ۱۳ نداریم و به خوبی با آن کنار آمده ایم.»

 

 

 

 

خارج ماندن دلوفئو از فهرست ۱۸ نفره:« مجموعه بزرگ و خوبی در اختیارم است و این بار دلوفئو در فهرست قرار نگرفته و به جای او بازیکنانی دیگر حاضر هستند. این هفته مسابقه ای دیگر در پیش است و دلوفئو شانس این را دارد تا در فهرست قرار بگیرد. مهم این است که او همیشه آماده است تا در صورت رسیدن فرصت، از آن استفاده کند. جرارد در خط حمله، مهره مفیدی برای ما بوده است.»

 

شرایط عثمان دمبله:« در ابتدا تصور می کردیم که تا پایان سال نمی توانیم از او استفاده کنیم ولی حالا به شما می گویم که عثمان خیلی زود با ما خواهد بود؛ هرچند که قصد ندارم روی او هیچ ریسکی انجام دهم. دمبله با ما تمرین خواهد کرد و سپس من تشخیص می دهم که چه زمانی به میدان خواهد رفت. روند بهبودی او بسیار خوب بود و از این بابت خوشحالیم.»

 

 

 

 

کوتینیو:« مشکل اینجاست که زمانی که هنوز پنجره انتقالات باز نشده و نمی توان بازیکنی جذب کرد، از خرید بازیکن حرف زده می شود. فعلا تمرکز من روی بازی فرداست. کوتینیو بازیکن خوبی است ولی من به صحبت در مورد بازیکنان خودم علاقه دارم.»

 

جدایی آردا در زمستان:« نه با آردا و نه با هیچ بازیکنی در مورد انتقالات حرف نزده ام.»

 

حضور رئال در جام جهانی باشگاه ها قبل از ال کلاسیکو و سود بردن بارسا:« اصلا به آن فکر نکرده ام و نمی دانم چرا ما قرار است از این موضوع سود ببریم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو