زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ -

نفت ۰ پارس جنوبی جم ۰؛ سرد و کسل کننده

شاگردان درخشان و تارتار پس از 90 دقیقه نتوانستند بر یکدیگر فائق آیند تا در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دهند.

سرای نور؛

در حالی که تصور می شد نیاز دو تیم پارس جنوبی و نفت به سه امتیاز می تواند بازی این دو تیم را تبدیل به دیداری هیجان انگیز کند این اتفاق هرگز نیفتاد و یکی از کسل کننده ترین بازی های لیگ هفدهم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

هفته چهاردهم لیگ هفدهم، جمعه ۱۰/۰۹/۹۶، ساعت ۱۵، ورزشگاه تختی تهران
داور: حسن اکرمی                کمک ها: رضا سخندان، محمدرسول ذورقی

اخطار: محسن بنگر(۱۷) و امیرحسین فشنگچی(۳+۴۵) و فرشاد هاشمی(۸۵) از نفت و حسین پورامینی(۶۵) و احسان تاییدی(۹۰) از پارس جنوبی جم

 

نفت تهران:

میلاد فراهانی، محمد نصرتی، محسن بنگر، فرید محمدی‌زاده، پویا امینی، عزت کرامت(۶۴ مجتبی حقدوست)، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، فرشاد هاشمی، عیسی آل کثیر(۱+۹۰ جهانبخش ذبیحی)، امین منوچهری
سرمربی: حمید درخشان

پارس جنوبی جم:

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، وحید حمدی نژاد، فرشاد محمدی مهر، مجتبی لطفی، مجتبی علیاری، میثم نقی زاده، حسن پورامینی، صالحی(۵۰ سعید محمدفرد)، ارسلان مطهری(۹۰ ایمان سلیمی)، نانگ(۶۴ احسان تاییدی)
سرمربی: مهدی تارتار

 

شرح بازی:

دو تیم نفت و پارس جنوبی بدون اینکه بتوانند دروازه یکدیگر را باز کنند، بازی کسالت بار خود را به پایان رساندند.
بدون تردید یکی از سردترین بازی های این فصل لیگ برتر تاکنون همین دیدار نفت تهران و پارس جنوبی جم بود. دو تیم در حالی نیمه اول را بدون موقعیت گذراندند که نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارند. نفتی ها برای خروج از بحران و جمی ها نیز برای ادامه حضور در جمع مدعیان نیاز دارند تا این دیدار را به سود خود به پایان برسانند؛ اما حداقل در نیمه اول عطش برای باز کردن دروازه حریف از این دو تیم دیده نشد. این اتفاق برخلاف حرکات مربیان دو تیم بود که بسیار پرجنب و جوش حضور یافتند.
شاید مهمترین چیزی که از نیمه اول این دیدار به چشم می آمد برخوردهای پیاپی بود که نشان از بازی فیزیکی دو تیم داشت. دو تیمی که می خواهند در وهله اول با برتری فیزیکی بر دیگری فائق بیایند و سپس بتوانند خود را به دروازه حریف برسانند.
اما در نیمه دوم اتفاق عجیب و ویژه ای را شاهد نبودیم و در عین ناباوری باز هم ادامه بازی کسالت بار دو تیم را شاهد بودیم. با وجود اینکه دو تیم کماکان می خواستند با تاکید بر بازی فیزیکی خود را به عنوان تیم حاکم میدان معرفی کنند این اتفاق هرگز نیفتاد تا دو تیم با کمترین موقعیت ایجاد شده روی دروازه یکدیگر بازی را به پایان برسانند.

 

 

 

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱ – اولین موقعیت مهم بازی در این دقیقه صورت گرفت. پاس کات بک مطهری بیرون از محوطه به پورامینی رسید و او نیز با شوتی سنگین دروازه نفتی ها را هدف قرار داد؛ اما این فرصت از دست رفت.

دقیقه ۵۱ – ارسال فرید محمدی زاده از جناح راست با ضربه سر آل کثیر دروازه پارس را به خطر انداخت؛ اما این توپ نیز به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶ – شوت دیدنی پورامینی با واکنش دیدنی فروزان به کرنر رفت.
دقیقه ۸۰ – شوت محکم جمی ها از پشت محوطه جریمه با واکنش مدافعان نفت راهی کرنر شد.
دقیقه ۸۴ – حرکت محمدی مهر به خوبی انجام شد؛ اما شوت او با کاتی بی موقع راهی به دروازه نفت پیدا نکرد.

 

بهترین بازیکن:

از این دیدار نمی توان بازیکنی را به عنوان بهترین بازیکن میدان نامید و شاید در صورت پایین آوردن توقعات می توان نقی زاده هافبک دفاعی تیم پارس جنوبی را نام برد که در میانه میدان بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

 

اتفاق ویژه:

سردی و کسالت بار بودن این بازی را می توان ویژه ترین اتفاق آن دانست. دو تیم علیرغم بازی فیزیکی هرگز نتوانستند راهی به دروازه یکدیگر پیدا کنند و در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت نهایت تلاش دو تیم دو سه موقعیت را در طول نود دقیقه ایجاد کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو