زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ -

عنایتی: پدیده مستحق برد نبود

سرمربی مشکی پوشان می گوید حریف این تیم شایسته کسب سه امتیاز نبوده است.

سرای نور؛

رضا عنایتی سرمربی مشکی پوشان بعد از شکست برابر پدیده گفت: عملکرد نسبتا خوبی داشتیم، امیدواریم که نیم‌فصل شرایط را تغییر دهیم. تلاش کردیم از امروز تغییر را استارت بزنیم اما نشد.

او در خصوص برخورد با ناصحی در پایان نیمه نخست افزود: اتفاق خاصی نیفتاد، برخوردهای این چنینی امری طبیعی است و با بازیکنان پدیده رابطه خوبی دارم.
عنایتی افزود: داوری خوب بود، فکر نمی‌کنم پدیده مستحق برد بوده‌ باشد. کلا ۱۳ بازیکن داشتیم برای همین ۱۰‌، ۱۵ دقیقه آخر بازی فشار زیادی را متحمل شدیم‌.

سرمربی مشکی پوشان در خصوص جشن پدیده‌ای‌ها پس از پیروزی در داربی مشهد گفت: ما هم می‌بردیم خوشحالی می‌کردیم. این چیزی نیست که بخواهم راجع به آن صحبت کنم.
او در پاسخ به این که چرا در مشکی‌پوشان مانده‌است، گفت: دو بازی هستم، بعد از آن باید باشگاه تصمیمی جدی بگیرد. حنیف را هم می‌خواهم و وی در تیم باقی می‌ماند. اگر در مشکی‌پوشان مانده‌ام به خاطر رفاقت و شرایط سخت این تیم در این بازه زمانی بوده‌ است.

عنایتی اضافه کرد: برای موفقیت ابزار می‌خواهید، باید ابزار لازم را تامین کنیم و این اتفاق قطعا خواهدافتاد. اگر باشم باید این نیازها برآورده شود.

او همچنین در خصوص مجادله دو باشگاه پدیده و مشکی پوشان بر سر مصطفی احمدی گفت: مصطفی کار اشتباهی کرده اما از آنها خواهش کردیم که این قضیه را ادامه ندهند. از مهاجری ممنونم بابت این که قول داد در این قضیه همکاری کند.

او در پاسخ به این که آیا با ماندن در جمع مشکی‌پوشان کارنامه‌اش با توجه به سقوط با صبا در کسوت مربی، تاریک نمی‌شود؟ گفت: در صبا اتفاقات دیگری افتاد که حتی سبب شد هفت بازی برای این تیم به میدان نروم. اگر امکاناتی در حد بارسلونا داشته باشیم کار سختی نداریم اما وضعیت ما بسیار سخت است. کارنامه به این مسائل مربوط نیست و نباید این طور برداشت کنید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو