زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ -

تداوم پنالتی های عجیب روی دروازه پرسپولیس

یک پنالتی عجیب برای تیم ذوب آهن در بازی برابر پرسپولیس گرفته شد.

سرای نور؛

تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در مسابقات هفته چهاردهم لیگ به مصاف هم رفتند و سرخپوشان پایتخت با برتری قاطع حریف خود را شکست دادند.

 

یکی از اتفاقات جالب و مهم بازی امروز در نیمه اول رخ داد. در شرایطی که شجاع خلیل زاده به صورت کاملا محتاط همراه با مهاجم ذوب آهن حرکت می کرد، زاهدی فر به شکل عجیبی تماس دست خلیل زاده با بازیکن ذوب را خطای پنالتی اعلام کرد. این ضربه ی پنالتی که نواختن آن به مرتضی تبریزی سپرده شده بود، توسط این مهاجم به تیر دروازه برخورد کرد تا دروازه علیرضا بیرانوند بسته بماند.

این پنالتی شباهت زیادی به صحنه ی مشابه در بازی قبلی تیم پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم داشت. در آن بازی هم خطایی از بیرانوند روی مهاجم جمی ها اعلام شد که تا حدودی مشکوک به نظر می رسید. ادامه ی شباهت این دو پنالتی هم به نحوه زده شدن ضربه مربوط بود. محسن فروزان در بازی هفته گذشته پشت ضربه پنالتی ایستاد که ضربه ی او پس از ۲بار برخورد با تیر دروازه پرسپولیس راهی به دروازه نیافت.

بدین ترتیب در ۲ بازی اخیر لیگ برتر، علیرضا بیرانوند کلین شیت های مشابهی انجام داده و در هر دو بازی این شانس را داشته که بدون هیچ گونه دخالت مثبتی، شاهد از دست رفتن پنالتی های حریفان باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو