زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ -

خلیل زاده: بازیکن ذوب آهن هم به پنالتی خندید!

مدافع پرسپولیس می گوید که اگر پنالتی اعلام شده به سود ذوب آهن درست باشد فوتبال را کنار می گذارد.

سرای نور؛

شجاع خلیل زاده بعد از دیدار با ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر توانستیم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند سه امتیاز را بگیریم و حقمان بود که سه امتیازش را کسب کنیم. دست هوادارانمان را می بوسیم که حمایتمان کردند و با یک بازی خوب و منطقی سه امتیاز آن را گرفتیم.

او درباره پنالتی اعلام شده از سوی داور مسابقه به ضرر پرسپولیس تصریح کرد: این را به عهده کارشناسان می گذارم، خیلی جالب بازیکن حریف می خندید و امیدوارم که پنالتی نبوده و پنالتی هم نبود. جفت پنالتی ها، پنالتی نبودند؛ ولی ما به نظر داوری احترام می گذاریم و این موضوع را می سپاریم به هواداران و کارشناسان. به داور بازی گفتم اگر آن پنالتی باشد فوتبال را کنار می گذارم.

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که آیا خط دفاعی تیم ملی می تواند با حضور در جام جهانی این عملکرد را تکرار کند، گفت: مهم موفقیت تیم ملی است و ما گل نمی خوریم چون همه تلاش می کنند نه فقط دفاع و گلر.

او در ادامه درباره قهرمانی پرسپولیسی ها در نیم فصل، تصریح کرد: مهم قهرمانی نیم فصل نیست و هواداران قهرمانی پایان فصل می خواهند و امیدوارم که همین روند را ادامه دهیم.

وی در پایان درباره قرعه کشی جام جهانی، گفت: نظری درباره قرعه کشی جام جهانی نداریم. امیدوارم که تیم های خوبی بیفتند و عیار تیم ملی مشخص شود و به مرحله بعدی صعود کنیم، بازیکنان و مربی خوبی داریم و آرزوی موفقیت برای تیم ملی داریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو