زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ -

درگیری فیزیکی سرمربی و مدیرعامل لیگ برتری

جدایی علیرضا مرزبان از مشکی پوشان با حاشیه هایی باور نکردنی همراه شده است.

سرای نور؛

در شرایطی که این مربی از همان روزهای ابتدایی‎ حضورش در مشهد و تیم سیاه جامگان که به مشکی پوشان تغییر نام داده از کار خود پشیمان شده بود در نهایت پس از یکی دو بار استعفای شفاهی به دلیل بالا گرفتن مشکلات و عمل نشدن به وعده ها از سمت خود کناره گیری کرد.

ماجرای استعفای مرزبان از سرمربیگری تیم مشکی پوشان که تا روز آخر در مشهد به تمرین دادن تیمش ادامه داد در نهایت بدل به یک درگیری لفظی تلفنی بین مدیرعامل و سرمربی شد اما اتفاق عجیب زمانی رخ داد که سرمربی مشکی پوشان در هنگام بازگشت به آپارتمان شخصی اش در مشهد با مدیرعامل و یکی از همراهانش روبرو شد و بین آنها درگیری شدیدی صورت گرفت.

این رویارویی ابتدا با مشاجره آغاز شد و سپس با حمله طرفین به یکدیگر ادامه یافت تا جایی که همسایگان و اطرافیان برای جدا کردن دو طرف به میان آمدند و در نهایت کار به شکایت و استشهاد محلی هم رسید.

اتفاق باورنکردنی در حاشیه رقابت های لیگ است در صورتی است که مرزبان بسیار عصبانی از اتفاق های رخ داده به صورت شبانه مشهد را ترک کرده و به عضویت تیم شهرداری ماهشهر درآمد تا سرمربی جدید این تیم لقب بگیرد. او بابت حضور یک ماهه اش در این تیم مشهدی ریالی پول دریافت نکرده و اکنون تلاش می کند در تیم جدید به موفقیت برسد.

جالب اینکه رضاعنایتی سرمربی فعلی مشکی پوشان که اخیرا جایگزین مرزبان شده در حاشیه این درگیری حضور داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو