زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ -

مورینیو: بهترین یونایتد را به زمین می‌فرستم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد ادعا کرد در حال حاضر تمام تمرکز تیمش به بازی برابر آرسنال است.

سرای نور؛

شیاطین سرخ برای نزدیک شدن به سیتی صدرنشین چاره ای به جز غلبه بر آرسنال در اولدترافورد ندارند اما توپچی ها نیز آماده هستند.

دیدار برابر آرسنال: “من همیشه سعی می کنم بهترین تیم ممکن را به میدان بفرستم حتی اگر مسابقات مهم لیگ قهرمانان در میان باشد که شما باید برنده شوید. حالا تمرکز من تنها روی بازی بعدی است که مهم ترین بازی خواهد بود و به اندازه کافی نیز دشوار است، بنابراین شما باید روی این دیدار متمرکز بوده و در مورد چیزهای دیگر فکر نکنید.”

بازی های خاطره انگیز یونایتد و آرسنال: “من این دیدار را بازی بزرگی می دانم اما دیدار خاصی در خاطرم نیست و من حتی قبل از ورود به انگلستان در سال ۲۰۰۴ را به یاد می آورم که در آن سال ها بازی منچستر یونایتد و آرسنال برای فتح عنوان حیاتی بود.”

امکان ریسک در این دیدار: “این بستگی به این دارد که شما در مورد ریسک کردن چه فکری می کنید. من فکر می کنم در ابتدای فوتبال، فردی که تصمیم گرفت فوتبال را به دو بخش هجومی و تدافعی تقسیم کند اشتباه کرد زیرا در فوتبال همه روزه همه باید دفاع کنند و همه باید حمله کنند.

هنگامی که توپ در اختیار ماست با ۱۱ بازیکن حمله می کنیم، زیرا حتی دروازه بان باید بداند که ما هنگام صاحب توپ بودن چه وظیفه ای دارد و وقتی آرسنال توپ را می گیرد، ما با ۱۱ بازیکن دفاع خواهیم کرد.”

شرایط ماتیچ: “من نمی دانم آیا او بتواند بازی کند یا خیر اما ماتیچ با تیم به لندن سفر می کند و علیرغم امیدواری ماتیچ نمی توانم تضمین کنم او آماده است یا خیر.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو