زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ -

سیدجلال: شجاع قسم می خورد که پنالتی اشتباه بود

کاپیتان پرسپولیس می گوید قرمزها حالا یک تیم شده اند.

سرای نور؛

سید جلال حسینی بعد از کسب پیروزی برابر ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی سختی بود، یکی از تیم‌های خوبی که در لیگ دیدیم همین ذوب آهن بود، آنها خیلی خوب بودند و خوب هم شروع کردند. با انگیزه و با انرژی بازی را شروع کردند؛ ولی خب بچه های ما توانستند خوب بازی را کنترل کنند و به موقع گل زدیم. فکر می کنم نیمه دوم کاملا کنترل بازی را در دست گرفتم و توانستیم یک بازی سخت را با سه امتیاز به پایان برسانیم.

کاپیتان پرسپولیس درباره غیبت برخی بازیکنان و شرایط این تیم تصریح کرد: ما مهدی طارمی را نداریم که وجودش یک کمک برای پرسپولیس است، فرشاد، کمال، من و محسن مسلمان نبودیم؛ ولی اکنون یک تیم شدیم و روی دور نتیجه گیری قرار گرفتیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم و مقابل اینطور تیم ها که خوب هستند و هم بازیکن سرعتی داشتند و هم سرزن، بتوانیم خوب کار کنیم. نه من و نه بقیه بچه ها بلکه همه تاثیرگذارند و ما یک تیم هستیم.

 

او در ادامه درباره قرعه کشی جام جهانی، عنوان کرد: خیلی سخت است، مطمئنا قرعه سختی به ما می خورد و امیدوارم که برنامه ریزی کنیم، به عنوان بازیکن تیم ملی می گویم اگر قرار است با هر یک از تیم های بزرگ دنیا رو در رو شویم شبیه آنها بازی کنیم و نیاز به بازی تدارکاتی با تیم هایی مثل اسپانیا، فرانسه و آلمان داریم تا آماده باشیم که هنوز این کار را نکردیم.

سید جلال در پایان درباره خطای پنالتی خلیل زاده گفت: شجاع قسم می خورد که من نکشیدم. بعید می دانم، چون بازیکن حریف قدبلند بود دستش روی لباس ما بود و من اصلا آن صحنه را ندیدم. با لباس ما یا بدن ما می چرخید. شانس ما شجاع دست زد و داور پنالتی گرفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو