زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ -

آل نعمه: شرایط نفت به شدت خسته کننده شده

مدافع نفتی ها می گوید واقعا شرایط تیم خسته کننده و نامطلوب است و امیدوارم فکری به حال آن شود امیدوارم تا نیم فصل فکری به حال آن بکنند چون با این شرایط مربی و بازیکنی در این تیم نمی ماند.

سرای نور؛

احمد آل نعمه پس از دیدار تیم های نفت تهران و پارس جنوبی جم در رابطه با مصدومیت خود گفت: دو روز پیش مصدومیتی جزئی داشتم روز پیش هم ام آر آی گرفتم اما خداراشکر چیزی نیست و از یکی دو روز آینده می توانم تمریناتم را شروع کنم.

او درباره کسالت بار بودن این دیدار نیز گفت: بازی سردی بود. پارس جنوبی دو هفته بود که نتیجه نگرفته بود و برای کسب یک امتیاز به این بازی آمده بود. از طرفی تیم ما هم برای سه امتیاز آمده بود اما نتیجه نگرفتن در بازی های اخیر باعث شده بود تا شاید در دقایقی از بازی بازیکنان ما هم محتاط بازی کنند به هرحال خداراشکر یک امتیاز از این بازی دریافت کردیم.

مدافع نفتی ها درباره شرایط باشگاه نفت ادامه داد: واقعا شرایط تیم خسته کننده و نامطلوب است و امیدوارم فکری به حال آن شود امیدوارم تا نیم فصل فکری به حال آن بکنند چون با این شرایط مربی و بازیکنی در این تیم نمی ماند. خود من آبرویم را از سر راه نیاورده ام و در صورتی که اتفاقی نیفتد از این تیم جدا خواهم شد.

او درباره امکان جدایی خود از نفت گفت: ما تاکنون پولی دریافت نکردیم و داریم تمرین می کنیم در سرما و گرما در خانه و شهرستان بازی می کنیم و فکر می کنم باید مجسمه بازیکنان نفت را از طلا ساخت.

آل نعمه در پایان صحبت های خود را این گونه عنوان کرد: یکی دو پیشنهاد از لیگ یک و لیگ برتر دارم و صحبت هایی شده اما هنوز در این رابطه تصمیمی نگرفتم. متاسفانه ابدا شرایط خوبی نداریم و در صورتی که قرار باشد این اتفاق بیفتد در نفت نمی مانم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو