زمان انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ -

منوچهری: هر دو تیم استرس نتیجه گیری داشتند

مهاجم نفتی ها می گوید در هر صورت آنها استرس نتیجه گرفتن داشتند و ما هم همینطور. هر دو تیم نمی خواستند بازی را ببازند و شاید به همین دلیل بازی گره خورد.

سرای نور؛

امین منوچهری در پایان دیدار برابر پارس جنوبی جم گفت: با یکی از صدرنشین های لیگ بازی می کردیم. بازی درون خانه و بیرون از آن برای ما فرقی نمی کند، چرا که هواداران آنها بیشتر از ما بود. ما به این یک امتیاز که پس از چند هفته به دست آوردیم راضی هستیم و اگر جدول را ببینید متوجه می شوید ما بهتر از حریف هم بودیم.

او درباره کسالت بار بودن بازی گفت: در هر صورت آنها استرس نتیجه گرفتن داشتند و ما هم همینطور. در هر صورت هر دو تیم نمی خواستند بازی را ببازند و شاید به همین دلیل بازی گره خورد.

مهاجم نفتی ها درباره ادامه شرایط نامطلوب در این تیم گفت: از بالا تا پایین، تقریبا همه در حال تلاش هستند تا اتفاقات مثبتی برای تیم بیفتد. امیدوارم این تلاش ها مثمرثمر باشد و باعث نشود اتفاقی ناگوار برای تیم بیفتد. ما نفت تهران هستیم امیدوارم کاری نکنند تا شرایط پاس تهران برای آن به وجود بیاید.

 

منوچری درباره احتمال جدایی خود و برخی از بازیکنان نفت در نیم فصل گفت: هنوز یک دیدار تا پایان نیم فصل باقی مانده است و پس از آن می توانیم در رابطه با ادامه حضور تصمیم گیری کنیم. به هرحال من تمام تلاشم را می کنم در تیمی که بازی می کنم مثمرثمر باشم، کمااینکه آقای درخشان هم اکنون به من اعتماد دارند. شاید در گلزنی موفق نبودم؛ اما در بازی ها در خدمت تیم هستم. در هر حال فعلا به چیزی جز بازی ها فکر نمی کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو