زمان انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ -

عضو مجمع نمایندگان مازندران:

شکست داعش را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: شکست داعش را مدیون شهدای مدافع حرم و کسانی هستیم که درمبارزه با تروریسم ایستادند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی اسماعیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به شکست داعش در منطقه، اظهار کرد: مثلث ارتجاع عرب با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل تشکیل شد و پیروزی غرورآفرین سپاه اسلام محمدی بر سپاه اسلام آمریکایی را مدیون شهدای مدافع حرم و کسانی هستیم که درمبارزه با تروریسم ایستادند.

 

 

وی افزود: داعش نمونه خوارجی است که با جنگ و خونریزی هدفش ترساندن جهانیان از اسلام و گسترش اسلام هراسی در دنیا بوده است که با رهبری رهبر فرزانه، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام، شهدای مدافع حرم و سرداران سپاه اسلام به ویژه سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی این پیروزی افتخارآفرین به دست آمد.

 

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت تصریح کرد: با این پیروزی؛ رهبر، ملت ایران، مسلمانان و شیعیان جهان خرسند و دشمنان اسلام مأیوس و ناامید شدند.

 

 

اسماعیلی در پایان گفت: در این شرایط بسیار حساس هدف ارتجاع عرب، اسرائیل و آمریکا این بود که از هر راهی جمهوری اسلامی ایران را در منطقه محاصره کنند و مانع گسترش اسلام محمدی، نظام اسلامی و اهداف و سیاست‌های آن در منطقه شوند که در این شرایط حساس، به این پیروزی افتخارآفرین دست پیدا کردیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو