زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

توپ طلا؛ بمب روحیه برای ناکام ترین رونالدو

شاید توپ طلایی که رونالدو تا 4 روز دیگر در پاریس دریافت خواهد کرد کمک کند او از شرایط نامطلوب گلزنی اش در لالیگا خارج شده و رئال را همچون فصل گذشته به سمت جام های فصل هدایت کند.

سرای نور؛کریستیانو رونالدو بدترین آمار گلزنی‌اش را از زمان حضورش در رئال مادرید داشته است.

فوق ستاره پرتغالی در جدول گلزنان لالیگا تنها با دو گل در رتبه چهل و هفتم قرار دارد. در چنین مقطعی از فصل گذشته این بازیکن با ۱۰ گل صدرنشین بود و لیونل مسی، لوییس سوارز و یاگو آسپاس (مهاجم سلتاویگو) با ۹ گل در تعقیبش بودند. در این فصل کاپیتان تیم‌ ‌ملی پرتغال توانسته دروازه‌ ختافه را در پیروزی دو بر یک رئال و مالاگا را در برد سه بر دو باز کند.

 

رونالدو فصل گذشته در پیروزی پر گل برابر اوساسونا (پنج بر دو) و رئال بتیس (۶ بر یک) گلزنی کرد و مقابل آلاوس (پیروزی چهار بر یک) و اتلتیکومادرید (پیروزی سه بر صفر) دو هت تریک کرد. علاوه بر این برابر اسپورتینگ خیخون (دو بر یک ) دبل کرد. با این حال در هفته‌ چهاردهم مقابل بارسای لوییس انریکه گلزنی نکرد.

 

 

 

 

آمار ضعیف رونالدو در رتبه رئال مادرید در جدول لالیگا تاثیرگذار بوده است. گلزنی مهاجم پرتغالی در این فصل ۶ امتیاز برای تیم زین‌الدین زیدان به ارمغان آورده است. گلزنی او در مقابل ختافه در ‌دقیقه ۸۵ سه امتیاز را برای سفید پوشان به ارمغان آورد. برابر مالاگا  پیروزی سه بر دو مادرید را قطعی کرد و سه امتیاز را به تیم زیدان رساند.

 

سال گذشته تا هفته‌ چهاردهم هر زمان مهاجم پرتغالی گلزنی کرد، رئال مادرید نیز پیروز شد. عملکرد او در ویسنته کالدرون بیش از همه قابل توجه‌ بود. او تیم‌ ‌دیگو پابلو سیمئونه را تحقیر و سه بار دروازه‌شان را باز کرد. این فصل ناکامی رونالدو در گلزنی در هفته‌های پنجم، ششم و هفتم قابل توجه بود؛ چون رئال در سه بازی پیاپی مساوی کرد.

 

 

 

 

بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا

البته ناکامی رونالدو در گلزنی تنها در لالیگا است. او در لیگ قهرمانان اروپا در پنج بازی هشت گل به ثمر رساند. چهار گل در رویارویی‌هایش مقابل آپوئل نیکوزیا، یک گل مقابل تاتنهام و یک گل برابر دورتموند به ثمر رساند. تنها ادینسون کاوانی و نیمار (پاری ‌سن‌ ژرمن)، هری کین (تاتنهام) و ویسام بن یدر در سویا با ۶ گل، نزدیک‌ترین تعقیب کننده ستاره مادرید هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو