زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

دایی – جلالی؛ همه به دنبال Happy End

سایپا و پیکان در حالی برای یک پایان دلچسب در نیم فصل اول به مصاف هم می روند که هر دو تیم چند غایب برای دیدار فردا دارند.

سرای نور؛علی دایی و سایپا بعد از شوکی که هفته گذشته از گسترش فولاد و سامان نریمان جهان دریافت کردند حالا می خواهند با کسب نتیجه ای دلچسب پایان خوشایندی در نیم فصل اول را تجربه کنند.

سایپا هفته گذشته در تبریز و در حالی که علی دایی را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشت، در ۱۰ دقیقه توسط نریمان جهان ناک اوت شد و بدترین شکست فصل خود را تجربه کرد. نارنجی پوشان که این هفته نیز علی قلی زاده، علی شجاعی و محمد دانشگر را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت، فردا کار سختی مقابل پیکان دارند و برای کسب سه امتیاز تیمی را پیش رو دارند که خیلی سخت گل می خورد.

پیکانی ها نیز هفته گذشته با تساوی بدون گل مقابل استقلال، حالا عزمشان را جزم کرده اند تا یک سه امتیاز دیگر به اندوخته هایشان بیفزایند. مجید جلالی نیز برای این دیدار امیرحسین صادقی و ابوالفضل ابراهیمی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

جالب است بدانید هر دو دیدار فصل قبل با برد پیکانی ها همراه بود. آنها بازی اول را با تک گل منشا و بازی دوم را با گل های منشا و سیامک نعمتی به برتری دست یافتند. این در حالی است که هر دو گلزن دیدار آخر سایپا و پیکان، در پرسپولیس در حال تدارک جشن قهرمانی نیم فصل اول هستند. تا قبل از این دیدار، پیکان با ۲۵ امتیاز در رده چهارم و سایپا با ۲۰ امتیاز در رده ششم قرار دارند.

دیدار دو ساعت ۱۵:۰۰ فردا با قضاوت وحید کاظمی و کمک های رحیم شاهین و علی اکبر عظیم پور در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو