زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

با آمادگی کامل به مصاف ایران می‌رویم

سرمربی تیم ملی فوتسال روسیه می‌گوید بازی خوبی را مقابل آذربایجان انجام داده‌اند و در برخی از لحظات توانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند و به پیروزی برسند.

سرای نور؛به نقل از ایسنا، در تورنمنت چهار جانبه فوتسال اصفهان سرجیو اسکورویچ سرمربی تیم فوتسال روسیه اظهار کرد: از این که توانستیم امروز این بازی را انجام دهیم خیلی خوشحالم و به نظرم بازی جالبی بود. در روند بازی توانستیم خوب بازی کنیم و چالش‌هایی در بازی به وجود آمد که به خوبی آن‌ها را کنترل کردیم.

وی ادامه داد: در طول بازی، جدالی برابر و پایاپای را شاهد بودیم اما تفاوت تیم ما با آذربایجان این بود که در برخی از اوقات توانستیم از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم و بازیکنان‌مان در آن صحنه‌ها اوج توانایی‌ خودشان را نشان دادند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ما با برد خوبی به سوی بازی با ایران می‌رویم و بازیکنانم از لحاظ روحی خوب هستند و امیدوارم نتیجه خوبی جلوی ایران بگیریم.

وی در مورد داوری این بازی و اخراج شدن بازیکن تیم خودش و حریف گفت: هر دو اخراج درست بود. از اول بازی شماره ۱۳ آذربایجان سرجیو آبراموویچ بسیار خشن بازی می‌کرد و در زمانی که آذربایجان گل را به ثمر رساند حرکتی روی بازیکن ما انجام داد که باعث شد او هم در آن شرایط عصبی شود و توپ را به سمت حریف پرتاب کند. برخی از اتفاقات در فوتسال غیر قابل پیش بینی است و امیدوارم کمتر شاهد چنین صحنه‌هایی باشیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو