زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

بونوچی: شرایط با گتوزو هم تغییر نکرد

میلان روز گذشته در زمین بنونتوی قعرنشین با تساوی 2-2 متوقف شد تا فاصله اش با بالانشین ها بازهم بیشتر شود.

سرای نور؛بسیاری از هواداران میلان امیدوار بودند برکناری وینچنزو مونتلا و روی کار آمدن هافبک سابق تیم جنارو گتوزو به عنوان سرمربی جدید، شوکی که تیم برای خروج از بحران ابتدای فصل نیاز داشت را فراهم کند.

 

در واقع تا دقیقه پایانی بازی روز گذشته، روسونری در خانه بنونتو، قعرنشین جدول سری آ همین اتفاق افتاده بود؛ اما سرنوشت گتوزو طور دیگری قرار بود رقم بخورد، به شیوه‌ای دراماتیک که بد‌بین‌ترین هوادار میلان هم تصورش را نمی‌کرد؛ گلزنی دروازه‌بان حریف در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده بازی با ضربه سر و عوض شدن پیروزی با تساوی برای روسونری.

 

 

 

 

لئوناردو بونوچی، مدافع میانی میلان در این باره به خبرنگاران گفت:« این ناامیدی محض است. من بسیار عصبانی‌ام، چون ما در لحظه‌ای حساس ۳ امتیاز را از دست دادیم. ورود گتوزو باید به ما شوک وارد می‌کرد؛ اما در عوض ما هنوز هم اینجا ایستاده‌ایم و داریم درباره اینکه یک جای کارمان می‌لنگد، صحبت می‌کنیم.

ما یک امتیاز گرفتیم و حالا چشم به آینده دوخته‌ایم و برای پیشرفت و کار کردن انگیزه داریم. ملزومات داشتن یک تیم موفق را داریم؛ اما بخش‌های زیادی هست که باید در آنها پیشرفت کنیم، از جمله در فاز دفاع، تملک توپ و جنگندگی. من در دوران بازیگری‌ام همیشه چشم به آینده داشته‌ام و می‌دانم که فقط با سختکوشی و از خودگذشتگی برای هم‌تیمی‌های‌تان می‌توانید به اهداف‌تان برسید. اگر همه بازیکنان تیم ما اینگونه کار کرده بودند، الان موفقیت‌های زیادی داشتیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو