زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

تارتار: باید مثل بازی با استقلال و پرسپولیس بازی کنیم

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم می گوید که روز آینده باید مانند دیدار برابر استقلال و پرسپولیس بازی کنند و بازیکنان باید در این خصوص توجیه شوند.

سرای نور؛مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد دیدار روز آینده برابر مشکی پوشان در نشست خبری گفت: طبیعتا فکر می کنم با توجه به موقعیت تیم مشکی پوشان سخت ترین بازی فصل را باید شاهد باشیم. آنها تیم جوان و دونده‌ای هستند که چیزی برای از دست دادن ندارند. بنابراین بازی انتحاری را ارائه خواهند داد. کار ما هم خیلی سخت است و نباید این تیم را دست کم بگیریم. ما در هفته های اخیر امتیازات زیادی را از دست دادیم و بچه های ما مصمم هستند که به امید خدا بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم و لازمه آن، این است که خیلی تلاش کنیم. باید مانند بازی‌مان مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس، مقابل آنها نیز بازی کنیم و نباید این حریف را دست کم گرفت. تیم خطرناکی هستند و کاملا باید بازیکنان را توجیه کنیم که بدانند چه بازی ای در انتظار آنها است.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد از دست دادن پنالتی توسط بازیکنان تیم ادامه داد: فقط تیم ما نیست که پنالتی خراب می کند؛ تیم های دیگر هم پنالتی خراب می کنند؛ پنالتی زدن یک خصیصه ذاتی است و هر بازیکنی نمی تواند پنالتی زن خوبی باشد و امیدوارم این مشکل حل شود.

تارتار در مورد آنالیزی که نود از این تیم نشان داد و اینکه آیا این آنالیز تاثیری در شناخت پارس برای حریفان داشته یا خیر، اضافه کرد: همه تیم ها به خوبی هم را می شناسند؛ اگر ما بد بازی کنیم و بدون موقعیت ببازیم، قبول می کنیم بد بوده ایم؛ اما ما مقابل پرسپولیس و فولاد عملکرد خوبی داشتیم و حتی پنالتی از دست دادیم. در هر دو بازی پنالتی تیم را به تیر زدیم. در کل نگرانی وجود ندارد. فوتبال همین است و همیشه نمی‌توانیم پیروز شویم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش گفت: محروم نداریم؛ اما امید سینک مصدوم است. مهدی زبیدی و ارسلان مطهری هم مصدومیت دارند. وضعیت زبیدی فردا مشخص می‌شود.

تارتار در پایان اینگونه صحبت های خود را خاتمه داد: از هواداران می‌خواهم فکر کنند فردا مقابل پرسپولیس بازی داریم و تیم را تنها نگذارند. بازی با مشکی پوشان مهم است و به سه امتیاز این مسابقه نیاز داریم. منتظر هستیم  هواداران ورزشگاه را پر کنند. باشگاه اعلام کرده تماشای بازی رایگان است. از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و سکوها را پر کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو