زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

آنچلوتی: ۵ بازیکن بایرن علیه من بودند

کارلو آنچلوتی یک سال و نیم پس از قبول هدایت بایرن مونیخ از این تیم برکنار شد؛ در حالی که حمایت هیچ بازیکنی را با خود نداشت.

سرای نور؛بایرن فصل گذشته با کارلتو فاتح بوندسلیگا شد ولی در جام حذفی و لیگ قهرمانان به موفقیتی دست پیدا نکرد. چند هفته از فصل جدید شروع شده بود که فاش شد او با با چند بازیکن بزرگ تیم دچار اختلاف شده است و کمی بعد نیز از سوی باشگاه اخراج شد.

اولی هوینس، مدیر بایرن مونیخ نیز هفته گذشته در مصاحبه خود به آنچلوتی کنایه زد و دستیاران او را منشا اختلافات در بایرن دانست.

 

 

 

 

انچلوتی در مصاحبه با شبکه رای گفت:« در مورد من صحبت های زیادی از قول بازیکنان و مدیران بایرن مطرح شده است و خیلی علاقه ای ندارم تا در مورد آنچه که در بایرن اتفاق افتاد، حرف بزنم؛ ولی واضح است که یک نوع عدم رضایت مدیران از نحوه کار و ایده های من وجود داشت. من متدی دارم که سال هاست آن را اجرا کرده و به آن اعتقاد دارم. نگاهم به فوتبال را هرگز تغییر نخواهم داد.»

 

کارلتو ادامه داد:« وقتی در یک تیم اوضاع خوب پیش نمی رود، در درجه اول مربی مقصر همه چیز است. وقتی یک بازیکن را کنار می گذارید و او نزد مدیر باشگاه برای گلایه می رود و سپس مشاهده می کنید که باشگاه از بازیکن به جای مربی حمایت کرده، شما به عنوان مربی، وجهه و احترام خود را در تیم از دست می دهید.

همین اتفاق برای من افتاد و دیگر نتوانستم احترام سابق را در تیم پیدا کنم. طبق ادعای رسانه ها، ۵ بازیکن بزرگ بایرن علیه من بودند و به همین دلیل هم اخراج شدم. مهم نیست ایده های یک مربی خوب است یا بد، اگر باشگاه پشت تان نباشد، شما می میرید.»

 

 

 

 

یکی از مخالفان بزرگ آنچلوتی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن بود. او چندی پیش گفته بود که تمرینات بایرن با یوپ هاینکس(جانشین آنچلوتی) نسبت به سابق جدی تر و پرفشارتر است.

بهترین گلزن بایرن در مصاحبه جدید خود با نشریه بیلد هم گفت:« مصدومیت های عضلانی من و دیگر بازیکنان، بیش از اندازه است. برای چرایی این موضوع باید به شکل تمرینات در دو تا سه ماه گذشته دقت کرد نه چند هفته قبل. احتمالا دلایل این اتفاق را باید در آن مقطع پیدا کرد. اگر خوب تمرین نکنید، مجبور می شوید به صورت اختصاصی به تمرین بپردازید که تبعات خاص خود را دارد.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو