زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

کی‌روش بازیکنان را از باشگاه‌ها قرض می‌گیرد

سرمربی تیم ملی در نشست امروز خود اعلام کرد که به فکر این است که هر کدام از بازیکنان ملی پوش را خارج از اردوها، یک روز تا یک روز و نیم از باشگاه‌های‌شان تحویل بگیرد.

سرای نور؛سرمربی تیم ملی در نشست امروز خود نکته جالبی را مطرح کرد. او گفت به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه سال آینده رقابت های حذفی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد تیم ملی نمی تواند به اردو برود و به همین دلیل دچار ضعف هایی خواهد شد. کی‌روش برای این منظور راهی را مدنظر خود قرار داده و می خواهد آن را با باشگاه های لیگ برتری در میان بگذارد.

او درباره ضررهای برگزار نشدن اردوی اردیبهشت ماه تیم ملی گفت:  باید برای بازیکنان داخلی یک برنامه خاص تدوین کنیم تا از الان تا جام جهانی بازیکنان به آمادگی های لازم فیزیکی و روحی و روانی دست پیدا کنند؛ زیرا بازیکنان لیگ داخلی سطح مناسبی برای حضور در جام جهانی را ندارند. تنها یک راه حل خواهیم داشت و آن این است که از باشگاه ها و مربیان آنها تقاضای کمک کنیم. کمک و همکاری که از باشگاه ها می خواهیم این است که بعد از هر بازی لیگ، یک روز یا یک روز و نیم بازیکنان تیم ملی را در اختیار تیم ملی قرار دهند تا با آنها کار کنیم. تکرار می کنم، یک روز یا یک روز و نیم بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند.

سرمربی تیم ملی در این باره مثالی زد و گفت: وقتی یک تیم پنجشنبه بازی دارد، بازیکنان روز جمعه تا نیمی از روز شنبه در اختیار تیم ملی خواهند بود و سپس عصر شنبه در اختیار باشگاه قرار می گیرند. این برنامه ها از ژانویه ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. اگر این کار را انجام دهیم، شانس ما در جام جهانی برای ثبت یک اتفاق خوب تقویت می شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو