زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

شفر- کرانچار؛ جدال جذاب‌های در بحران!

سرمربی دو تیم استقلال و سپاهان یک خصوصیت مشترک دارند و آن هم این است که با وجود نمایش خوب هنوز نتوانسته اند تیم هایشان را به جایگاه دلخواه برسانند.

سرای نور؛زلاتکو کرانچار در ۶ هفته پایانی لیگ شانزدهم هدایت سپاهان را در اختیار گرفت به این امید که در کوتاه مدت بتواند برای این تیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کسب کند و البته برای این فصل بعد از چند سال به این تیم چهره یک تیم مدعی را بدهد.

کرانچار در فصل اول  در ۶ بازی ۱۳ امتیاز گرفت اما این تعداد امتیاز نتوانست در نهایت طلایی پوشان را راهی لیگ قهرمانان آسیا کند.

 

او در این فصل با چند خرید فصل را برای قهرمانی استارت زد اما در عمل هرگز نتایج با انتظارها همخوانی نداشت، سپاهان کرانچار خوب و جذاب بازی می کند اما توپ های این تیم وارد دروازه نمی شد و از طرف دیگر طلایی پوشان اصفهانی خیلی راحت گل می خورند و همین مساله باعث شده سپاهان در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر در رتبه ای بهتر از دوازدهم جدول قرار نگیرد.

اما طرف دیگر وینفرد شفر قرار دارد، مربی که از هفته نهم لیگ برتر هدایت تیم نا آماده  و بد بسته شده استقلال را برعهده گرفت و با وجود این که در سبک بازی استقلال و البته در نتایج آبی ها تغییراتی را ایجاد کرده است، تیم او همچنان گل نمی زند و البته در نتیجه گیری برابر تیم های بالای جدولی کاملا ناکام نشان داده است.

 

شفر در ۶ بازی که روی نیمکت استقلال نشسته است، برابر نفت تهران و گسترش فولاد پیروز شده است، برابر فولاد، مشکی پوشان و پیکان به تساوی رسیده است و از پرسپولیس هم شکست خورده است، نتایجی که مورد دلخواه هواداران استقلال نیست.

آنچه وجه مشترک عملکرد وینفرد شفر و زلاتکو کرانچار است، این است که هر دو در تیم شان تغییرات مثبتی را ایجاد کرده اند و دربازی روز چهارشنبه تلاش می کنند تیم هایشان را به جاده موفقیت برگردانند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو